مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با بیمار دو قطبی

321 بازدید
سوال شده دسامبر 28, 2017 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط fatane
من با دختری ازدواج کرده ام که تو مرحله عقد هستیم دو ساله بوده که پدرش فوت میکنه و مادرش هم ازدواج میکنه سرپرستیشو عموش قبول میکنه تو دوران نامزدیمون دوست پسر داشت خواستم به عموش بگم از خونه فرار کرد 20 روز نبودش الان وقتی برگشته احساس پشیمونی زاید میکنه برای زندگی ولی مشکل دو قطبی داره خانوادم مخالفن به برگردوندنش ولی من واقعا دوستش دارم زمانی عقدمون از هم دور بودیم که این کارارو کرد وقتی پیشش بودم خیلی خوب بود همه میگن به نظرتون مشکلش درمان داره ؟ خانواده رو چطور راضی کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده دسامبر 30, 2017 توسط دکتر روانشناس
با سلام

دوست عزیز با همه این مسائلی که می فرمایید وقتی باز فکر می کنید علاقه وجود دارد و باید ایشون رو برگردونید و خانواده رو راضی کنید بهتره بدونید بیشتر تصمیم گیی عاطفی است  .طبیعتا بیمار دو قطبی  درمان می شود بسته به شدت و مدت و شرایط سنی خب کمی افتان و خیزان در در درمان وجود دارد ولی به هر حال ممکنه زندگی با چنین شرایطی سخت باشد ببینید این بیماران در فاز مانیک و شادی و سرخوشی و داشتن رابطه جنسی  برای مردان شاید جذابیت داشته باشند .ولی به خاطر ولخرجی های زیاد و اینکه اصلا متوجه شرایط نیستند برای فردی که با ان ها زن دگی می کند مشکلاتی را ایجاد می کنند .

در دوره افسردگی چون خلق پایین می اید و مشکلات زیادی برای فرد ایجاد می شود .اینکه دیگر به لحاظ جنسی هم فعال نیست حوصله کسی را ندارد و حتی باعث می شود کم کم سردی ایجادشود و در فاز مانیک شدت رفتارهای پرخطر عوارض زیادی را برای فرد ایجاد می کند که باید دقت داشته باشید در هر صورت این مسائل را نمی توانید چشم پوشی کنید که اصلا زندگی با ثباتی را نخواهید داشت .

درسته علاقه اکنون وجود دارد ولی اینکه دوباره ایشون فرار کنند رفتارهای جنسی پر خطر داشته باشند ایا واقعا برای شما قابل پذیرش است خب طبیعتا اگر این مسائل برای شما قابل پذیریش است  خب ادامه دهید و برای درمان ایشون هم تلاش کنید ولی شاید تصمیم گیری را بعد از مشوذت با روانپزشک و روانشناس قرار بدهید بهتر باشد

امیدوارم به زودی شرایط ثبات یاید و بتوانید تصمیم درستی بگیرید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,052 سوال

27,798 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,377 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 428 بازدید
1 پاسخ 936 بازدید
4 پاسخ 206 بازدید
1 پاسخ 358 بازدید
1 پاسخ 111 بازدید
0 پاسخ 237 بازدید
1 پاسخ 185 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
3 پاسخ 1,392 بازدید
1 پاسخ 289 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2018 در قبل از ازدواج توسط بهزاد 23
...