مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عدم ارگاسم در رابطه جنسی

1,714 بازدید
سوال شده ژان 1, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط همسری
سلام بنده بیست ساله هستم و دو ساله که ازدواج کردم.همسرم رو خیلی دوس دارم.اون هم همین طور .مادر دوران عقدیم ولی رابطه جنسی از همون اول عقد داریم من تا به حال در رابطه جنسی با همسرم به ارگاسم نرسیدم نمیدونم چیکار باید بکنم خودم خیلی گرم هستم ولی اصلا ارضا نمیشم و کم کم سرد میشم.به نظر شما چیکار کنم؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 1, 2018 توسط مشاور
این حالت شایع است و اغلب زنان با تحریک کلیتوریس با ارگاسم می رسند و دیده شده که یک چهارم زنان در اولین سال پس از ازدواج اصلا به ارگاسم نرسیده اند علل آن ممکن است ناشی از ظرفیت پایین مرد در تحریک زن یا عدم توچه به احساساتش باشد..علل آن ممکن است ناشی از ظرفیت پایین مرد در تحریک زن یا عدم توجه به احساساتش باشد.علل دیگر خستگی اختلال افسردگی بیماری فیزیکی و عوارض داروهاست.درمان در جهت رفع علل زمینه ای است.در صورت عدم وجود این امر تشویق زن به بیان احساساتش به مرد و پاسه به آنها در صورت روابط ضعیف دو زوج درمان زناشویی مفید است .به همین خاطر تصور گناه بودن ارتباط جنسی.در درمان این افراد باید بیشتر به فاکتورهای احساسی توجه شود.درمان شامل دادن اطلاعات و تکنیک های مخصوص جهت تمرین در منزل در این مرحله پزشک کمک می کند.تا اضطراب و یا هیجان کاهش پیدا کند همچنین بری کشف احساساتی که در با ارگاسم رسیدن برای زن خوشایند است یک برنامه منحصر به فرد طراحی می نماید.
پاسخ داده شده فوریه 22, 2021 توسط David
درود.
دوست عزیز آیا همسرتون توان به ارگاسم رسوندن شما را داره ؟
چون ارگاسم مرحله * بعد از ارضاشدنه و حتما زن باید به اوج برسه و خیلی خیلی لذت ببره تا به ارگاسم برسه و این سخت ترین کار واسه * مردان است...
اگه دیر انزال باشه  با درمیون گذاشتنه احساسات و گرایش شما و نقاط حساس بدنتون میتونن آسونتر به اوج برسونه...
موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,052 سوال

27,798 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,885 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 1,810 بازدید
2 پاسخ 1,638 بازدید
3 پاسخ 934 بازدید
9 پاسخ 1,198 بازدید
سوال شده ژان 28, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط امیر گنجی
14 پاسخ 8,488 بازدید
2 پاسخ 4,989 بازدید
4 پاسخ 1,250 بازدید
سوال شده می 25, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Ss حرفه ای (500 امتیاز)
5 پاسخ 2,633 بازدید
...