مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دو راهی طلاق و ادامه زندگی

435 بازدید
سوال شده دسامبر 9, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط مینا
سلام، حدود 3 سالی هست که بخاطر تفاهم نداشتن با همسرم تصمیم به طلاق گرفته ایم، تنها مانع من دخترم هست که تنها 11 سالشه، نمیدونم باید چکار کنم! مدتی رو تصمیم گرفتیم جدا از هم زندگی کنیم به امید اینکه شاید شرایط بهتر بشه، اما تو این مدت متوجه رابطه * همسرم با زن دگه ای شدم. بعد از متوجه شدن این قضیه تصمیمم برای طلاق جدی تر شد، اما باز از طرفی نمیتونم دخترم رو تو این شرایط تنها بذارم. شرایط بد این چند وقت به اندازه * کافی تو روحیه اش تأثیر گذاشته، می ترسم بعد از طلاق من و پدرش اوضاع بدتر بشه. نمیتونم دلیل رفتنم رو براش توضیح بدم چون نمی تونه من رو درک کنه و از طرفی اگر خیانت پدرش رو متوجه بشه تأثیرات بدتری روش میذاره. نه می تونم بمونم نه می تونم طلاق بگیرم. توی دو راهی گیر کردم، نمی دونم باید چکار کنم اگر تنها به خودم فکر کنم پس دخترم و آیندش چی میشه، اگر هم بمونم خودم داغون می شم. لطفا راهنمایی کنید.
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2017 توسط reza
دوست گرامی، حال شما رو میشه درک کرد بالاخره شما مادر هستید و برای هر مادری آینده * فرزندش مهمه، تصمیم در چنین مواقعی واقعا مشکل هست. برخی از افراد با وجود این که فرزند دارند اما باز هم جدایی رو ترجیح می دند. اما خب نباید شرایط و محیط زندگی رو بعد از طلاق در نظر نگرفت، به هر حال این شرایط تاثیرات بدی رو روی بچه ها و به خصوص آینده * اونها می ذاره. متأسفانه بیشترین آسیب های طلاق رو بچه ها می بینند. شاید در این شرایط بهتر باشه با یک مشاور صحبت کنید. امیدوارم درست ترین تصمیم رو بگیرید.
پاسخ داده شده دسامبر 9, 2017 توسط samin
مراکز مشاوره ای هستند که در زمینه * طلاق شما رو راهنمایی می کنند. مشاوران طلاق اول مشکل شما را بررسی و ریشه یابی می کنند بعد با در نظر گرفتن شرایط موجود بهترین راه حل رو بهتون ارائه می کنند. گاهی اوقات جدایی بهترین انتخابه و اما برعکس تو برخی شرایط صرف نظر کردن از جدایی توصیه می شه. یکی از دوستان من از طریق ارتباط با یک مشاور از طلاق منصرف شد و الان بدون هیچ مشکلی با همسرش زندگی می کنه، در صورتی که حتی فرزندی هم نداشتند و راحت و بدون هیچ مانعی می تونستند طلاق بگیرند. امیدوارم شما هم مشکلتون حل بشه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,541 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 841 بازدید
3 پاسخ 624 بازدید
3 پاسخ 286 بازدید
0 پاسخ 247 بازدید
1 پاسخ 306 بازدید
سوال شده نوامبر 8, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 201 بازدید
سوال شده ژان 13, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط پرستو
3 پاسخ 693 بازدید
...