مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تفاوت سطح فرهنگی

223 بازدید
سوال شده ژان 16, 2018 در آموزش جنسی و زناشویی توسط فرشاد میبدی
سلام من از طریق تلفن با دختری آشنا شدم کاملا اتفاقی و بعد از مدتی به هم دل باختیم قرار بر این شد من ایشون رو ببینم نا گفته نمونه من دانشجو هستم ایشون 20 سالشونه و ایشون رو دیدم همدیگر رو پسندیدم قرار بر این شد من بعد خدمتم برم خواستگاری ایشون ایشون در منطقه ای ساکنن که از لحاظ فرهنگی کمی پایین هستش البته فکر کنم این دلیل میشه که من بهخاطر جایی که زندگی میکنن این دختر رو فراموش کنم آیا درسته اصل کار طریقه آشناییمونه این قضیه رو چطوری به خانوادم بگم چطوری آشنا شدم ممنون میشم راهنماییم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 16, 2018 توسط ناشناس
از لحاظ فرهنگی کمی پایینه یعنی چی؟ مگه حتما باید بگی چه طور آشنا شدی البته اگه واقعا دوستش داری میتونی بگی این خانم رو دیدم و پسندیدم یا هر چیز دیگه ای بعدش واقعا اگه دوستش داره و عاشقشی این درسته که به خاطر جایی که زندگی میکنن قدش رو بزنی چرا تلاش نمیکنی دستش رو بگیری و ببری جایی که خودت دوست داری زندگی کنی اینجور بهتر نیست .نظر خودت چی هست؟
دارای دیدگاه ژان 16, 2018 توسط راهنما
اولا باید بدونی چی میخوای از ازدواج بشین با خودت ببین اگه 5 سال بگذره بازم همینو انتخاب میکردی به صورت منطقی از لحاظ قیافه تحصیلات خانواده اعتقاد اولیت بندی کن واسه خودت اگه میبینی سطح خانوادش اتوی اولویت پایینتره و میتونی باهاش کنار بیای درست میشه چون دوسش داری حسابی فک کنه که از دستش ندی پشیمون بشی چون آدم فقط یه باز زندگی میکنه
پاسخ داده شده ژان 16, 2018 توسط ghn
سلام آشنایی ها از این طریق زیاد شده و همه دچارش شدن که نمیشه نظر داد این آشنایی ها آخر عاقبت نداره و دختر خانمی دوستی یک پسر رو قبول می کنه که ... اما پاسخ من به شما اینه که شما نگاهت رو دوختی به حاشیه اصل زندگی مشترک چیز دیگه ست نه فقر فرهنگی مکانی که دختر زندگی میکنه اصلا به هیچ وجه به خانوادتون فعلا طریقه * آشنایی را نگویید اگه واقعا عاشقش هستید اصلا به روی خودت نیاز که دوستش داری و به خانواده بگو این دختر خانم رو یکی از دوستام معرفی کرده و من به خانواده اهمیت میدم و شما ها رو دوست دارم واسه من پا پیش بزارید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,852 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 196 بازدید
1 پاسخ 120 بازدید
2 پاسخ 160 بازدید
سوال شده ژان 4, 2018 در قبل از ازدواج توسط جاوید
1 پاسخ 121 بازدید
1 پاسخ 209 بازدید
1 پاسخ 312 بازدید
سوال شده ژان 10, 2018 در قبل از ازدواج توسط امید امیدی
2 پاسخ 743 بازدید
1 پاسخ 133 بازدید
1 پاسخ 342 بازدید
سوال شده سپتامبر 30, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 284 بازدید
...