مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خسته شدن از زندگی

330 بازدید
سوال شده دسامبر 10, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط hobgoli
سلام بنده حدود چند ماهه ازدواج کردو و الان متوجه مواردی شدم که زندگی کردن با شوهرم فقط باعث وقت تلف کردن میشه از یه طرفم باردارم و نمیخوام به بچه آسیبی برسه و میخوام اونو دنیا بیارم ولی به نظر شما بعد از طلاق تکلیف بچه چی میشه؟ دادگاه بعد از چند سال اون رو به پدرش میده.چیکار میتونم بکنم که هم بچمو داشته باشم هم از شوهرم جدا بشم.ممنون میشم اگه کمکم کنید.
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 10, 2017 توسط راهنما
دوست عزیز اینکه به نظرت عمرت داره با این زندگی به هدر میره دیگه الان هیچ فایده ای نداره شما باید قبل از بارداری این فکر ها رو میکردی.الان دیگه نباید به خودتون فکر کنید باید سعی کنید زندگیت رو بسیار و با همسرت بهترش کنید تا زندگی برای اون بچه خوب باشه فکر طلاقم از ذهنت بیرون کن بچه هم به پدر احتیاج داره و هم به مادر.جدایی یعنی اینکه باید به هر حال با یکیتون زندگی کنه و تازه شانس بیاره که هر طرف با فردی ازدواج نکنه که اون بچه بخواد با اونا هم کنار بیاد.اگه مادر خوبی می خوای باشی سعی کن که زندگیتو و با همکاری و همیاری همسرت درست کنید.
پاسخ داده شده ژوئن 14, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده ژوئن 15, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
دقیقا شرایطی که می فرمایید چیست که فکر می کنید با اینکه بازدار هستید ولی  باید جدا شوید ..به هر حال فکر کردید زنی با بچه  تنها چطور می خواهید از عهده مخارج برایید و اینکه به هر حال کودک شما حق دارد در مورد پدرش هم بداند ..
به هر حال دقت داشته باشید که طلاق اخرین راهکار است که به هر حال می تواند کمک کننده باشد ..
قطعا وقتی پدر هم بالای سر فرزندتون باشد کمک بزرگی است و خب در زندگی  فقط بحث یک نفر نیست بلکه هر دو نفر باید انعطاف به خرج دهند و کمک کنند شرایط زتدگی  بهتر شود ..

صرفا یک نفر که  نقصر نیست ولی به هر حال منونه نقش یک نفر بیشتر باشد که باید در تظر داشته باشید که  شما اکنون به خاطر شرایط زندگی احتیاح دارید که  شرلیط ارامی داشته باشید چون فرزتدتون استرس های پیش از بارداری برایش موثر است و تاثیر منفی می گذارد ..
در هر حال امیدوارم شرلیط و جوانب را در نظر بگیرید و بعد اقدام کنید ..نباید به یک باره تصمیم بگیرید ..چون ممکنه بعدا پشیمان شوید ..
به هر حال اگر فکر می کنید ممکنه شرلیطی باشد که همسر شما با نراجعه به روانشناس می تواند شرایط بهتری پیدا کند خب اقدام کنید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,240 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 306 بازدید
0 پاسخ 100 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط سلیمی
3 پاسخ 229 بازدید
1 پاسخ 145 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ساناز
2 پاسخ 184 بازدید
سوال شده دسامبر 26, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط الهام
2 پاسخ 344 بازدید
3 پاسخ 637 بازدید
2 پاسخ 442 بازدید
2 پاسخ 392 بازدید
...