مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره برای طلاق توافقی

446 بازدید
سوال شده دسامبر 11, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط مهدی
سلام 5 سال هست که ازدواج کردم من 30 سالم هست و همسرم 33 ساله طی این مدت با هم بحث و دعواهایی هم داشتیم به خاطر به خاطر حساس بودن من.امسال به دختری که فامیل همسرم بود مدت دو ماه فقط ارتباط تلفنی داشتم و همسرم حساس شدن.طی بحث های گذشته 5 سال و ارتباط با اون دختر همسرم تصمیم به جدایی توافقی گرفته البته من راضی به این جدایی نیستم و میگن که دیگه اعصابم ضعیف شده و دیگه نمیخوان با من زندگی کنن و اصرار دارن که این اتفاق خیلی زود انجام شود ضمن اینکه هر دو در یک شرکت شاغل هستیم.لطفا راهنمایی کنید.
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 11, 2017 توسط راهنما
سلام در این مورد میتونید از بزرگان و ریش سفیدان فامیل کمک بگیرید البته اگر ایشون تصمیمشون جدی باشه بسیار سخت خواهد بود تا راضی به برگشت بشن.در دوره طلاق توافقی برای مدتی شما باید مشاوره کنید تا ریشه این مشکل برطرف بشه.پس برای یک بار هم که شده صادقانه با ایشون صحبت کنید.شما باید نگاهی به کارهای گذشته خودتون بندازید و تلاش کنید تا جبران بشه. به هر حال باید برای نجات زندگیتون کمی تلاش بکنید و گذشت نشون بدید
پاسخ داده شده دسامبر 14, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده دسامبر 15, 2017 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز ایشون سه سال از شما بزرگتر هستند و همکار هم محسوب می شوید دلیل شما برای داشان ارتباط با  دختری از اشنایان ایشون چه بوده خب می دونید که حتی صرفا رابطه تلفنی هم نوعی خیانت محسوب می شود .و طببعتا مشکلاتی را ایجاد کند .
که ظاهر در زندگی شما ایجاد شده و خودتون رو جای همسرتون بگذارید اگر ایشون چنین رفتاری داشتند شما با خودتون چه فکری می کردید .ایا حق به ایشون نمی دید وقتی فردی با علاقه وارد زندگی می شود 5 سال زندگی می کند و متوجه می شود همسرش 2 سال از این 5 سال ارتباطاتی را داشته چه اتفاقی می افتد .
بهتره  شما در مورد علت رفتارتون به ایشون توضیح بدهید و البته با شناخوی که از ایشون دارید عذر خ اهی کنید و شرایطی فراهم کنید که ایشون متوجه شوند که شما پشیمان هستید .
نمی شود که  صرفا بدون دلیل و توجیه مساله را پوشش داد و وانمود کرد انفاقی نیفتاده است .
اگر کم کاری ایشون در روابط عاطفی و ..شما را به این سمت کشانده بهتره  مساله را توضیح دهید تا لااقل ایشون متوجه شوند که رفتار خکدشون هم باید اصلاح شود ولی در هر صورت بهتره حتما مراجعه حضوری برای حل مساله داشته  باشید
امیدوارم مشکل حل شود .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,219 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 255 بازدید
2 پاسخ 305 بازدید
2 پاسخ 391 بازدید
1 پاسخ 446 بازدید
2 پاسخ 380 بازدید
1 پاسخ 198 بازدید
2 پاسخ 390 بازدید
2 پاسخ 340 بازدید
1 پاسخ 245 بازدید
2 پاسخ 137 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ایشتار
...