مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دوست شدن تفنی

483 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2018 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط زری 61
سلام خواهرم 18 ساله است و جدیدا متوجه شدم که در فضای مجازی با پسر های زیادی چت میکنه و گاهی هم تلفنی باهاشون صحبت میکنه چندین بار بهش گفتم کارت درست نیست و هیچ نفعی از این کار نمیبینی اما میگه میدونم فقط میخوام سرگرم باشم حوصلم سر میره اما اخیرا اتفاقی متوجه شدم چت س ک س * هم انجام میده و عکس های ناجور براش میفرستن خیلی غصه میخورم اگر پدرم بفهمه دیگه هیچی نمیدونم چطور باید کمکش کنم و بهش بفهونم کارش اشتباست خواستگارهای خوبی دارم اما میگه دوست ندارم ازدواج کنم خواهشا راهنمایی کنین ممنون
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2018 توسط مشاور
سلام بهتر است بیش از هر چیز او را متوجه دنیای واقعی و فعالیت در بین انسانهای واقعی کنید سعی کنید فعالیت ها و برنامه هیا با دوستان و فامیل برنامه ریزی کنید و توجه او را به چنین فضای واقعای ور وباط و مهارتهای در موقعیت های زندگی واقعی جلب کنید در این زمینه میتوانید از مشاور هم کمک بگیرید
پاسخ داده شده نوامبر 20, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید ایشون در حساس ترین سن ممکن در مورد مسائل قرار دارند و خب این  شرایط سختی را  ایجاد خواهد کرد .و ممکنه این رفتارها واقعا بعدا برای ایشون مساله ساز بشه و شرایط سختی را ایجاد کند .
پس بهتره اکنون که متوجه شدید یا خودتون با ایشون صحبت کنید با فردی که به هر صورت با ایشون راحته مسائل را مطرح کند و بگوید که خب  مشکل چیست .
و خب ایشون حتما باید حضورا با روانشناس صحبت کنند در مورد مسائل و مشکلات و شرایطی که  وجود دارد .گاهی بسیاری از کمبودها و بی توجهی های حانواده افراد را به این سمت می کشد البته کاملا این شرایط در حد احتمال است و باید شرایط ایشون  دیده  شود که چیست و چرا اینگونه است .
ضمن اینکه در نظر داشته باشید که  ایشون وقتی روابط دوستی های متعدد این شکلی دارند نباید قبل از اصلاح رفتارها  در شرایط ازدواج قرار بگیرند چون این فرد   تعهد و مسئولیت پذیری نسبت به زندگی نخواهد داشت.
وقتی ذهنش درگیر شرایط دیگری می شود .
به هر صورت بهتره همه موارد را در نظر داشته باشید و اگر خودتون با ایشون صمیمی هستید در غالب کاملا دوستانه  مطرح کنید نه اینکه  به گونه ای که فکر کند شما تعصب به خر ج می دهید و یا قصد نصیحت دارید چرا که این شرایط را سخت خواهد کرد .
امیدوارم موفق باشید و فضا را مدیت کنید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,854 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 364 بازدید
2 پاسخ 498 بازدید
2 پاسخ 450 بازدید
2 پاسخ 443 بازدید
2 پاسخ 256 بازدید
2 پاسخ 765 بازدید
4 پاسخ 347 بازدید
2 پاسخ 1,219 بازدید
...