مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مزاحمت ها تلفنی

238 بازدید
سوال شده Mar 1, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط فراهانی
سلام ودستی دارم حدود 4 ساله ازدواج کرده و من همسر ایشان را هنوز ندیدم ولی همسرشان از طریق گوشی موبایل دوستم به تلفن دوستای زنش دسترسی پیدا کرده و برای آنها از جمله من مزاحمت های از طریق تماس یا پیام ایجاد میکند حرف ها و جک های رکیک میفرسته و به دوستم هنوز چیزی نگفتم چیکار کنم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 1, 2018 توسط راهنما
سلام دوست عزیز آیا مطمئن هستید که این کار را همسر ایشان انجام می دهند ابتدا باید به واسطه سایر دوستان و ... از این مسئله اطلاع پیدا کنید و مطمئن باشید سپس شما به همراه دوستان دیگرتان که این مشکل را دارید همه با هم دوستتان را در جریان قرار دهید شاید سوتفاهمی یا مسئله ای در کار است
پاسخ داده شده Mar 1, 2018 توسط ناشناس
به نظر من هر چه سریع تر به دوستتان بگویید
پاسخ داده شده ژوئن 5, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز ببینید بهتره در ابتدا به خود این اقا بفرمایید که مزاحم نشوند و تهدید کنید که به همسرشون اطلاع می دهید چون ممکنه به خاطر اینکه نگران شوند که همسرشون چیزی متوجه نشه  طبیعتا  از این کار چشم پوشی کنند و خب در این حالت بهتره همسرشون یعنی دوست شما اطلاع نداشته باشند و خب مطلع شدن باعث نابودی زندگی اونها بشه  ..در مورد اینکه  این رفتار رو نسبت به باقی دوستان هم دارند اگر شما دسترسی دارید باید همین مساله رو بفرمایید که بعدا مشکلات بیشتر * ایجاد نشود ..

ولی به هر حال در مورد اینکه اگر ایشون متنبه نشدند بهتره با دوستتون صحبت کنید چون ممکنه بعدا این اقا طوری وانمود کنند به هسمرسشون که فکر کنند شما و سایر دوستان به ایشون پیشنهاد دوستی دادید و این گونه غیر از بهم خوردن دوستی سختی های دیگری هم ایجاد خواهد کرد .

به هر حال امیدوارم موفق و خوشبخت باشید و این مساله به درستی مدیریت شود البته ممکنه دوست شما از این مساله مطلع باشد که  همسرش چنین رابطه هایی دارد ولی نوع و لحن عنوان رو دقت داشته باشید چون پذیرشش طبیعتا برای افراد بسیار سخت است که بپذیرند با فردی که زندگی می کنند این شرایط را داشته باشد

از مشاوره هم می توانید کمک بگیرید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۴۴۰۳۴۴۹۰

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,438 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 172 بازدید
2 پاسخ 110 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط a.q ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 220 بازدید
سوال شده مارس 11, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط ترابی
1 پاسخ 99 بازدید
2 پاسخ 451 بازدید
3 پاسخ 341 بازدید
1 پاسخ 216 بازدید
1 پاسخ 232 بازدید
1 پاسخ 136 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2017 در شماره مشاوره تلفنی خانواده توسط ناشناس
...