مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهر بی احساس

517 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در زوج درمانی توسط fati
سلام شوهرم بسیار بی احساسه.اوایل ازدواج تحمل میکردم ولی حالا دیگه نمی تونم طلاق هم نمیخام اما همه میگن طلاق بگیر لیاقت تو رو نداره .ولی میخام یه آدم بی طرف قضاوت کنه و بگه چیکار کنم؟ الان بهانه کرده دارم فرا درمانی میشم کاری به کارم نداشته باش.خیلی دوسش دارم ولی آنقدر دلم رو شکسته که نمیتونم بگم دوسش دارم.یا الان دو روزه قهریم زنگ میزنه نمیتونم جواب بدم ولی میترسم دیگه سراغم رو نگیره نمیدونم چیکار کنم؟ لطفا کمکم کنید.من انتظار رومانتیک بودن دارم اونم میگه من گرفتارم حوصله این کارارو ندارم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 5, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیز شغل ایشون چیه ؟؟چقدر تایم دارند با شما باشند و برای شما وقت بگذارند ؟؟این ها موارد و مسائل حائز اهمیتی هستند وقتی ایشون نمی تونه زمان زیادی رو بگذاره شاید طبیعی باشه که اون رماانتیک بودنی که شما می فرمایید و انتظار دارید در ایشون نباشد البته بحث نبودن نیست بلکه گاهی کلا قرد خستگی کار و شرایط زندگی اجازه این شرایط را نمی دهند .

مساله دیگر این است که شما از شخصی که شخصیتا خشک است و زیاد فرد احساسی نیست توقع بروز عواطف را داشته باشید که خب هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نخواهد داد .اینکه دیگران طلاق را پیشنهاد می دهند زندگی انقدر مسااله کم اهمیتی نیست که روز یازدواج کنیم و روزی هم بخواهیم فراموش کنیم .و همه چیز را پشت سر بگذاریم .

شما می فرمایید ایشون رو دوست دارد این نکته  بسیار مهمی است که تلاش کنید شرایط بهبود پیدا کند و شرایط بهتر شود .به هر حال هر فردی هر چند سخت ممکنه از طریق جلسات روانشناسی متوجه شود با رفتارش زندگی در خطر است و نیازهای همسرش براورده نمی شود بنابراین بخواهد که تغییر کند به هر حال راه هایی که در حل مشکل کمک می کند را امتحان کنید که اگر بعدا خدای ناکرده مجبور به جدایی شدید ناراحت نباشید که ای کاش فلان کار رو هم امتحان می کرد م  و یا فلان مساله رو هم در نظر می گرفتم در هر حال امیدوارم خوشبخت باشید و مساله به درستی حل شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188419832

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,799 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,211 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 802 بازدید
سوال شده مارس 1, 2018 در زوج درمانی توسط بدبخت
2 پاسخ 367 بازدید
2 پاسخ 487 بازدید
سوال شده مارس 5, 2018 در زوج درمانی توسط نرگسی
2 پاسخ 354 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در زوج درمانی توسط مهناز
4 پاسخ 906 بازدید
1 پاسخ 180 بازدید
2 پاسخ 391 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2017 در زوج درمانی توسط hosna
4 پاسخ 314 بازدید
1 پاسخ 212 بازدید
سوال شده اوت 8, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط نازی
...