مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات نامزدم

151 بازدید
سوال شده Mar 14, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط ساجل راد
سلام من یک سال و نیمه عقد هستم و نامزدم سه سال دنبالم بود و به گفته خودش عاشقمه ولی بعد نامدزی اخلاقش عوض شده دیگه بهم اهمیت نمیده واسم وقت نمیزاره چند باری هم بهم دروغ گفته حتی سعی کردک مشکلاتمون رو با صحبت کردن حل کنیم ولی اون بهم گوش نمیده همش همه جا تنهام میذاره بیشتر دوس داره پیش دوستاش باشه تا با من دیگه خسته شدم نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 14, 2018 توسط مشاور
دوست عزیز شما در دوره طلایی نامزدی هستید پس هر رفتاری که امروز از ایشون میبینید در آینده هم خواهید دید وقتی شرایط اینه بهتره رابطه نامزدی رو بهم بزنید ولی باید بدونید اگر به هم زدید باید بر اساس فکر و خواست خودتون باشه و قاطع و بدون بازگشت ... ورگرنه اگر میخواید بگید که دوستش دارید و نمیتونید چنین کاری کنید بهتره لب به شکایت هم باز نکنید چون این دوره با دوره بعد از عروسی کامل فرق میکنه و شما باید همدیگه رو خوب بشناسید و در مورد ادامه زندگی باهم به نتیجه برسید
پاسخ داده شده Mar 14, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده Mar 16, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز دقت داشته باشید که همه تعاملات دو نفره است به نظر ایشون هم شاید شما اون فرد قبلی که در می شما بودند تیستید و  خب شنا هم که نی فرمایید دنبال دوستات خودشون و خوشگذرانی و سپری کردت زمان با دوستان هستند البته باید سن رو هم درتظر بکیرید گاهی اوقات زمان نیاز است تا یک نفر به پختگی لازم برسد و از عهده مسئولیت زندگی براید .
و ممکنه ایشون هنوز هم به همان اندازه قبلی شما رو دوستدداشته باشند و مورد علاقه ایشون باشید منتهی حالا که نامزد کردید و از طرف شما مطمئن شدند که برای ایشون می مونید خب دنبال برنانه های روتین خود هستندوو قبلا هم همین طور بودند منتهی چون نامزد نبودید و از برای هم بودن مطمئن نبودید حساسیتی نسبت به ایشون و برنامه های ایشون نداشتید ؟
به هر حال احتمالات می توانو متفاوت باشد و یا اینکه کلا ایشون فرد مسئولیت پذیری در زندگی نیست و نبوده ...ببینید وقتی احتمالات مختلف مطرح می شود مهم این است که شما بخواهید  زندگی را ادامه بدهید یا خیر ؟
اگر پاسخ مثبت باشد بهتر است که شرایط را دقیق ارزیابیدکنید ..و حتما با روانشناس حضورا دنبال راهکارهایی برای چنین شرایطی باشیدد.
امیدوارم خوشبخت باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354304

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,586 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 246 بازدید
1 پاسخ 254 بازدید
2 پاسخ 489 بازدید
2 پاسخ 513 بازدید
2 پاسخ 262 بازدید
1 پاسخ 363 بازدید
1 پاسخ 524 بازدید
سوال شده ژان 3, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط elmira
1 پاسخ 223 بازدید
سوال شده دسامبر 11, 2017 در دوستی یا نامزدی توسط الیاس
1 پاسخ 147 بازدید
2 پاسخ 311 بازدید
...