مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاور خوب و با تجربه

253 بازدید
سوال شده Mar 26, 2018 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط آرش
سلام از یک هفته به عید که دبیرستان پسرم تعطیل شده او که 17 سال دارد و سوم تجربی در دبیرستان نمونه مشغول به تحصیل است لای کتاب باز نکرده یکی دو بار که با ایشان صحبت کردم میگوید همه اینها را میدانم ولی حال و حوصله درس خوندن رو ندارم شما لطف میکنید راهنمایی کنید مرا مشاوره با تجربه و خوب میشناسید در مشهد چون پسرم در انتخاب مشاور سخت گیر است با تشگر فراوان از لطف شما
1 پاسخ
پاسخ داده شده Mar 26, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده Mar 28, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
والد گرامی   توجه داشته باشید درسته فرزند شما در انتخاب مشاور یخت گیر هستند و برای شما هم این بی حوصلگی و به قول خودتون لای کتاب بار نکردن منشا نگرانی شده ولی حمایت بیش از حد توجه بیش از حد به جنبه درسی و توجه مثبت مشروط که وقتی ایشون خوب هستند که درس بخوانتد همه این ها مشکلاتی را ایجاد می کند که باید توجه  داشته باشید ..
به هر حال درسته نگران درس  خواندن ایشون هستید .ولی به هر حال ممکنخ اکنون خستگی برای ایشون ایجاد شده باشد که بهتره تنوعی در بین درس خواندن داشته باشید
یعنی مسافرتی و یا تفریحی که به هر حال باعث بهبود روحیه ایشان شود خب همه این ها کمک می کند حتی صحبت کردن با ایشان و ایجاد ارامش به جای اینکه به فرد استرس ایجاد شود .
در هر صورت  در این سالهای نزدیک به کنکور ممکنه برای هر فردی بحران هایی ایجاد شود و همین بحران ها تاثیرات منفی می گذارد ..چون اضطراب خود فرد ترس از اینکه انتظارات خانواده براورده نشود همه با هم تاثیر منفی دارد وقتی خانواده ها انها را مطمئن کنند که نباید نگران باشند و مسائل حل خواهد شد بهتر مسابل حل شود و می داند که بدون استرس باید پیش برود.
امیدوارم به زودی شرایط فرزند شما بهبود یابد

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,378 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 874 بازدید
1 پاسخ 274 بازدید
3 پاسخ 179 بازدید
0 پاسخ 118 بازدید
1 پاسخ 139 بازدید
1 پاسخ 186 بازدید
...