مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

داشتن بیماری پانیک

512 بازدید
سوال شده مارس 6, 2018 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط منا
سلام نمیدونم چرا اینقدر گیج و سردرگمم من بیماری پانیک دارم الان چند ساله ازدواج کردن و مشکلات زیادی رو پشت سر گذاشتم اما نمیدونم چرا فکر میکنم دارم کم میارم به تازگی مامانم فوت کرده غم مادر برام خیلی سخته
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 6, 2018 توسط راهنما
یه مقدار بیشتر در مورد مشکلتون توضیح بدید که این چند بار در هفته حملات پاینک در شما ظاهر میشه چند ثانیه طول میکشه مادرتون رو چند وقته از دست دادید؟احتمالا غم مرگ مادرتون در بروز بیشتر این عوارض و سردرگمی موثر بود من دوستان رو دعوت میکنم تا پاسخ شما رو بدن
پاسخ داده شده اکتبر 4, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اکتبر 14, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی  
ببینید مشکل پنیک کاملا درمان پذیره و دوره درمان داره که باید توجه داشته باشید یعنی این طور نیست که شما فکر کنید که  خب باید تحمل کنید و شرایط تغییر نمی کند و خب قطعا فشارهای زندگی و استرس ها تاثیر منفی ب این اختلال خواهد گذاشت و شرایط را به شدت سخت تر خواهد کرد که  خب بهتره در نظر داشته باشید .
بهتره حتما به روانشناس بالینی که تخصصش درمان این اختلال است مراجعه کنید و درکنار دارو درمانی که حتما باید وجود داشته باشد دوره درمان روانشناختی را هم بگذرانید چون مساله بسیار حائز اهمیتی است .
به هر حال اصلا جای نگرانی وجود ندارد بهتره با شرایط ایجاد شده تلاش کنید که کنار بیایید و فضا رو به درستی مدیریت کنید امیدوادم مساله حل و مدیریت شود .
پس به هیچ وجه جای نگرانی وجود ندار د .اگر چه خود اختلال ممکن است شرایطی ایجا کند که طبیعتا زندگیرشخصی مختل شود و خب این مساله کاملا قابل درک است .
به هر صورت بهتره شرایط را مد نظر قرار دهید .که خب دیگران هم باید به واسطه شرایط شما درک درستی نسبت به مساله داشته باشند و البته توقعات بی جایی از شما وجود نداشته باشد چون مشکلات و فشار شرتیط را بدتر خواهد کر دیگران باید به مدیریت درست مساله کمک کنند .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,058 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 247 بازدید
سوال شده مارس 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 144 بازدید
2 پاسخ 405 بازدید
1 پاسخ 300 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط علیرضا
2 پاسخ 1,325 بازدید
2 پاسخ 158 بازدید
...