مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور شغل مناسب پیدا کنم؟

145 بازدید
سوال شده مارس 17, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط محمود
سلام، من پسری هستم دانشجو با ۲۵ سال سن. معماری می خونم و هدفم اینه که بعد از تموم شدن درسم یه کار خوب پیدا کنم و بتونم درآمد خوبی داشته باشم، اما خب از خیلی ها شنیدم که کار توی شرکت های معماری درآمد بالایی نداره، واقعا نمی دونم چه کاری می تونم با توجه به رشته ام پیدا کنم که درآمد بالایی داشته باشه. دوست دارم اگر کسی تو رشته * من تحصیل کرده و تجربه * کاری داره راهنماییم کنه، چون واقعا نگران هستم، و دوست دارم تو رشته ای که تحصیل کردم کار پیدا کنم. ممنون می شم کمکم کنید.
3 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 17, 2018 توسط hamid
دوست عزیز، الان شما موقعیت خوبی دارید چون می تونید از طریق اساتیدی که باهاشون آشنا هستید با افراد متخصص تو رشته تون و افرادی که صاحب کار و درآمد هستند آشنا بشید، چون واقعا کمک بزرگی می تونند به شما بکنند. من هم مثل شما در دوران دانشجویی تمامی نگرانیم شغل آینده ام بود ولی خداروشکر از طریق یکی از استادهام تونستم شغل خوبی را پیدا کنم الان واقعا راضی هستم هم از شغلم هم از میزان درآمدی که کسب می کنم. تلاشتون رو بکنید انشالله شما هم می تونید تو رشته * خودتون کار مناسبی را پیدا کنید.
پاسخ داده شده مارس 17, 2018 توسط مینو
دوست گرامی، بهتر هست فقط به گفته های دیگران تکیه نکنید، خود شما بهتر هست در کنار پرس و جو به محیط های کاری که مدنظرتون هست سر بزنید و از نزدیک با شرایط کاری آشنا بشید، شرایط هر محیط کاری متفاوت از محیط دیگری است. از طرف دیگه شما در محیطی که تحصیل میکنید افرادی هستند اعم از اساتید و دانشجوها که ممکن است تجربه * کاری داشته باشند و می تونید از تجربیات آنها هم استفاده کنید. علاوه بر این مشاوران شغلی هم هستند که می تونید از راهنمایی های آنها نیز بهره مند بشید. امیدوارم موفق باشید.
پاسخ داده شده مارس 19, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده مارس 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز  به هر حال شما ابتدای  کار هستید و طبیعتا همه افراد ممکنه تجاربی داشته باشند .و خب تجربه اهمیت بالایی دارد .اینکه نمی شود که شما اکنون بخواهید  بدون تجربه و به یک باره پولدار شوید به هر حال در هر رشته ای بهترین ها طبیعتا از ابتدا بهترین نبودند بلکه با گذشت زمان و شرایط بهتر شدند ..
پس شما هم  بهتر است که تجربه کسب و کنید و اکنون عجله ای نداشته باشید ضمن اینکه  نمی شود صرف  صحبت های   دیگران در مورد رشته ای که دارید  نمی توانید تصمیم بگیرید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188422495

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,110 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 158 بازدید
سوال شده ژان 24, 2023 در مشاوره تحصیلی توسط Moghtada ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 276 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
سوال شده ژان 5, 2021 در مشاوره تحصیلی توسط Mahdiyeh ممتاز (140 امتیاز)
2 پاسخ 244 بازدید
2 پاسخ 300 بازدید
4 پاسخ 3,629 بازدید
3 پاسخ 384 بازدید
4 پاسخ 841 بازدید
...