مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق و حضانت فرزند

264 بازدید
سوال شده مارس 23, 2018 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط zahra
سلام، من ۲۶ سالمه و چندماهی میشه که از همسرم جدا شدم، متاسفانه خیلی زود ازدواج کردم ۱۹ سالم بود که ازدواج کردم و ۲ سال بعد هم بچه دار شدم، خیلی پشیمونم اما به خاطر یک سری از مسائل ترجیح دادم دیگه به این رابطه ادامه ندم، خانواده ام مشکل مالی ندارند و پدر و مادرم بعد از طلاق کاملا ازم حمایت کردند، اما احساس سرباری دارم، دوست ندارم که خرجم گردن پدر و مادرم باشه احساس شرمندگی می کنم، دیپلم گرافیک دارم، دوست دارم یه شغل مناسب پیدا کنم تا بتونم خرج خودم و بچم رو بدم، نگرانی بعدیم بعد از شغل، حضانت بچمه، همسر سابقم دائما از گرفتن بچه حرف می زنه و عصبیم می کنه، چکار باید بکنم، می ترسم از اینکه بچمو بگیرن.
2 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط نسرین
دوست محترم، طلاق متاسفانه در شرایطی که پای بچه وسط باشه خیلی سخت تره و باعث بروز مشکلات بیشتری می شه، در صورتی که اگر فرزندی نداشتید، شرایط کاملا فرق می کرد، دلیل طلاق هر چه که بوده باید این نکته را در نظر داشته باشید که روی اینده * فرزندتون تاثیر می ذاره. اما شما می تونید تا ۷ سالگی سرپرستی فرزندتون را داشته باشید، اما بعد از اون اگر پدر صلاحیت نگهداری داشته باشه به اون سپرده می شه، اما می تونید باز هم فرزندتون رو ببینید، علاوه بر این بد نیست حتما با یک مشاور طلاق در ارتباط باشید.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط dr.shin حرفه ای (860 امتیاز)
شرایط شما قابل درک هست، طلاق با وجود فرزند واقعا مشکله، یکی از مشکل های اصلی هم حضانت بچه هست. اما باید بپذیرید که بعد از سن هفت سالگی حضانت با پدر هست و شما باید تا به بلوغ رسیدن فرزندتون صبر کنید تا خودش تصمیم بگیره که پیش شما یا پدرش زندگی کنه. اما خب تو فاصله ای که حضانت با پدر هست می تونید با فرزندتون ملاقات داشته باشید. امیدوارم که موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,004 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 221 بازدید
1 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 124 بازدید
1 پاسخ 140 بازدید
...