مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

برای درمان اضطراب چکار کنم؟

858 بازدید
سوال شده مارس 23, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط ashraf
با سلام، من 37 ساله هستم، دارای دو فرزند. از زمانی که یادم میاد و از سنین پایین تر همیشه با اضطراب و استرس مواجه بودم، تو هر زمینه ای و برای هر کاری میشه گفت این حسو داشتم برای تحصیل و مدرسه و دانشگاه، برای کار، برای ازدواج، و خیلی موارد دیگه. اما هیچوقت اقدامی نکردم تا درمانش کنم. اما انگار با گدشت زمان این مسئله بیشتر داره اذیتم می کنه و تبدیل شده به یک چیز دائمی. نمیدونم چطوری می تونم به این دلشوره ها، اضطراب ها، استرس ها غلبه کنم. نه اینکه تبدیل شم به یک آدم بی خیال اما مثل الان هم نباشم.
3 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط پگاه
سلام دوست عزیز، استرس رو میشه گفت همه * ما به نوعی تو زندگیمون تجربه می کنیم تو مقاطع زمانی مختلف و به دلایل مختلف. بهترین کار این هست که موقعیت هایی که در اون احساس استرس و اضطراب بهتون دست میده رو بشناسید، با خودتون تمرین کنید که استرس رو کنترل کنید، افکار منفی رو با افکار مثبت جایگزین کنید، یا از روش هایی که بهتون آرامش میده استفاده کنید، برای هر کس متفاوت هست، شاید شما آرامش را با خوندن یک کتاب بدست بیارید، شاید با گوش دادن به موسیقی، و راه های مختلف دیگه. مطمئنا خیلی می تونه بهتون کمک کنه.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط dr.shin حرفه ای (860 امتیاز)
دوست گرامی، مسئله استرس و اضطراب در صورت شدید بودن بهتره که زیر نظر روان درمانگر و یا روانپزشک درمان بشه. متخصصین می تونند تو این زمینه یا با کمک دارو و یا از طریق مشاوره * روانی به شما کمک کنند تا بتونید اضطراب و استرسی که در لحظه لحظه * زندگیتون تجربه می کنید رو کنار بگذارید و درمان کنید. پیشنهاد من به شما اینه که حتما با متخصص در ارتباط باشید. امیدوارم مشکلتون به زودی حل بشه.
پاسخ داده شده مارس 23, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده مارس 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی ببینید برای زندگی تا حدی از اضطراب لازم است از انجایی اختلال محسوب می شود که به هر حال  مشکلات زیادی برای فرد و سازگاری نسبت به زندگی ایجاد کند .پس توجه داشته باشید که هر فردی در زندگی ممکن است با مسائلی رو به رو شود .. اینکه خود شما به این مساله پی بردید که صرفا مساله  اضطراب است و ازاردهنده و همیشه همراه شما بوده اضطراب فراگیر است احتمالا که می شود که تلاش شود تا مساله به درستی مدیریت شود و درمان اتفاق بیفتد حتی ممکن است نیاز به روانپزشک وجود داشته باشد که طبیعتا باید مراجعه کنید .در هر صورت امیدوارم  به زودی مساله رفع شود
اصلا نگران نباشید  برای اضطراب دوره درمانی داریم که کمک بزرگی خواهد کرد .منتهی صبوری خود شما را می طلبد که بتوانید درمان را دنبال کنید و ادامه دهید
امیدوارم به زودی مشکل مرتفع شود.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02188422495

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,806 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,512 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 143 بازدید
3 پاسخ 357 بازدید
3 پاسخ 386 بازدید
1 پاسخ 256 بازدید
...