مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت پدر و اینکه نمیدونم چیکارکنم

480 بازدید
سوال شده می 4, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام دختری 28 ساله ام .مجردم.مدتیه متوجه شدم که پدرم خیانت کرده و بای زنی ارتباط داره و صیغه کرده مادرم از خیلی قبل میدانسته حود پدرم میدونه که ما مطلع شدیم یعنی خودش لو داد و اعتراف کرد ک صیغه کرده بعدها فهمیدم از طریق گوشیش ک شماره چندین زن توگوشیشه. و الان خیلی شفاف باهاشون در تماسه و تو خونه زیاد بداخلاقه البته قبلا خوش اخلاق نبوده! مادرم خیلی نارحته.  غصه میخوره و ناراحتی اعصاب و افسردگی.تو حکدش میریزه.نمیوونم چیکار کنم.  رفته رفته میفهمم ک رفتاراش بابام وقیح شده. درصمن یه ادم ب ظاهر مذهبی و مسجدیه مثلا. راهنمایی کنین آبا صلاحه یه جوری دستشو رو کنیم.؟شماره زنه روهم دارم .
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 5, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده می 8, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام

دوست گرامی  ببینید واقعا اگر خودتون رو به جای این زن    بزارید فکر می کنید ایشون مقصره  ...و ایشون نقش بارزی داره  ...نمی شود گفت که شما در زندگی معمول  نگران شدید و اون خانم رو مقصر بدونید درسته و حق دارید که نگران  مادرتون باشید شرایط روحی ایشون  و مشکلات پیش امده  واینکه برای زن چقدر سخته  ..
 به هر حال  باید پدر شما متوجه شوند که اشتباه کردند ..و اینکه دنبال زندگی دیگه ای رفتند اگر واقعا مشکلی دارند با پدرتون باید برن پیش دکتر شاید به لحاظ  جنسی ایشون رو ارضا نمی کنند و خب این مساله هم باعث نگرانی شده و به هر حال مردها در مساله جنسی اسیب پذیر هستند
ببینید قضیه از چند منظر قابل بررسی است با همه اینکه احساس شما رو درک می کنم ولی کسی که باید رفتارش رو تغییر بده و تجدید نظر کنه و به جای صیغه مشکلش رو با همسرس رفع کنه پدر شماست نه هیچ کی  دیگر ایشون باید بدونه که به هر حال در زندگی  ادم ها باید صبور باشند باید نسبت به همسرشون تعهد داشته باشند حالا هر مشکلی وه وجود داشته باشد نباید با یک مشکل کلا نسبت به همسر دلسرد شوند تازه اگر مشکلی باشد اگر هم.تنوع طلبی باشد که مثلا شما با اون خانم صحبت کنید پدر شما با فرد دیگری اشنا خواهد شد به عنوان یک دختر یا زن واقعا فکر می کنید ایشون مقصر هستند ...
واقعا فکر می کنید پدر شما سر راه ایشون قرار نگرفته و شاید اون خانم هم نیاز داشته که همراهی داشته باشد و با فرض این ه اون خانم هم فرد مشکل داری باشد پدر شما نباید سمتش می رفته به هر حال بهتره مادرتون در مورد این مساله صحبت کنند واضحا و تکلیفشون رو مشخص کنند اگر مساله ای هست بین خودشون حل بشه شاید حرف زدن شما و ریختن حرمت ها مشکلات را زیاد می کند .

ولی به هر حال اینکه پیش روان  شناس   بروید اهمیت دارد ..و این تو صیه ای است    که بهترین کمک را به شما می کند ..به هر حال در زندگی مشکلات زیادی ممکنه ایجاد بشه ولی یک لحظه فکر کنید تمام ناراحتی رو به اون زن انتقال دادید و بهش گفتید پاش رو از زندگی شما بیرون بکشه وقتی این قضیه پوشیده نیست و پدرتون راحت مطرح کرده جز ایجاد کینه و رفتار بدتر با پدرتون چیز دیگری نخواهد داشت ..
امیدوارم به زودی مساله رفع شود و نگرانی هاتون مرتفه بشه ..

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,707 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 194 بازدید
2 پاسخ 175 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 155 بازدید
سوال شده Mar 26, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 496 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2021 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 144 بازدید
سوال شده مارس 21, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Nm
1 پاسخ 87 بازدید
سوال شده Mar 26, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط پریسا
23 پاسخ 25,761 بازدید
3 پاسخ 95 بازدید
2 پاسخ 268 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2022 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
...