مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

قهر کردن با دوست صمیمی

994 بازدید
سوال شده ژوئیه 26, 2018 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
سلام با بهترین دوستم کسی خاهر صداش میزدم باهام قهر کرده مقصر خودش بوده بجای اینکه من قهر کنم اون کرده یه ماهه قهریم چیکار کنم کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 29, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اوت 4, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید اگر واقعا صمیمی بودید و به قول خودتون مثب خواهرتون بودند و به هر حال شما هم می دونید که با همه مقصر بودن مشکلی نداره پیش دستی  کنید و البته قبلا هم چنین شرایطی پیش اومده خوب همین طور اقدام کنید .و جای نگرانی وجود ندارد .منتهی اگر فکر می کنید پیش دستی شما مشکل ساز خواهد شد و باعث می شود که به هر صورت   ایشون بعدا هم اگر اشتباهی بکنند شما را مقصر بدانند خب بهتره که اصلا اقدامی نشود .
البته این کاملا بسته به شخصیت شما و فرد طرف مقابل شماست که بخواهید چگونه اقدام شود و مساله بسیار حائز اهمیتی است .
یک نکته اینکه گاهی برخی دوستی ها و دوست ها به قدری ارزشمند هستند که اصلا نمی توان از انها گذشت .و خب نبودن دوست مشکلات زیادی را ایجاد می کند .
به هر حال بسته به شرایطی که خودتون مطلع هستید اقدام کنید به هر حال یک ماه قهر برای دو دوست شرایط سختی است البته اگر ایشون قبلا هم مقصر بودند ولی از شما انتظار داشتند که باید اقدام کنید خب باید حواستون بیشتر به این موضوع باشه که نباید شرایط به این شکل پیش برود .
به هر حال امیدوارم موفق باشید   و به اقتضای شناخت خودتون و شرایطی که دارید اقدام صورت گیرد .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689558

موفق باشید
دارای دیدگاه ژوئن 2, 2021 توسط سارا کاویانی
سلام ببخشید من با دوستم حدودا 5 ساله که دوست صمیمی بودیم خیلی شوخ و پر انرژی بود تا اینکه پارسال رفتیم کلاس هفتم وارد پایه راهنمایی شدیم من با یه دختری دوست و خیلی صمیمی شدم البته همیشه هوای اونم داشتم با هردوتاشون دوست و صمیمی  بودم ولی اون انگار از این بابت خیلی ناراحت بود صبح ها وقتی میرفتم مدرسه برای اینکه منو بسوزونه بهم بی محلی میکرد یا دیگه رفتارش مثل قبل نبود در صورتی که من باهاش مثل همیشه پر انرژی و شاد بودم الان وارد پایه هشتم شدم و از اون موقع تا حالا باهم دیگه قهریم من پیشقدم شدم و بهش تبریک عید هم گفتم و قبلاً هم قصد آشتی داشتم اما اون جواب نداد بنظرتون من چیکار میکنم بکنم که بدون کوچیکه شدن دوباره باهم آشتی کنیم ؟
دارای دیدگاه ژوئن 2, 2021 توسط سارا کاویانی
البته اینم بگم که ما نزدیک آخرای سال. پارسال باهم قهر کردیم اون هی ازم میپرسید منو بیشتر دوست داری یا مهلا رو ‌‌مهلا همون دختریه که پارسال باهاش دوست شده بودم منم میگفتم هر دوتا تون رو اونم گاهی اوقات تو مدرسه  هی بهم بی محلی میکرد و علکی با ثنا دوستش گرم می‌گرفت موقعی هم که یه گپ داشتیم با دوستام هی میگفتم شما هم بیاید اما میگفت نه شماها راحت باشین و می‌رفت عید امسال هم بهش تبریک عید گفتم تا سال جدیدی رو با آشتی شروع کنیم اما اون کامل سین کرد و جواب نداد متاسفانه حالا هم از طرفی دیگه دلم نمی‌خواد بهش پیام بدم و منتشو بکشم از طرفی هم دوست دارم مثل قبل با اون باشم واقعا دلم میخواد بدون منت باهاش آشتی کنم اما نمی‌دونم چیکار کنم؟
میشه کمکم کنید؟
دارای دیدگاه سپتامبر 3, 2021 توسط ناشناس
سلام من بادوستم قهر شدم و هرچقدر بهش پیام میدم جوابمو نمیده و مثل خواهرم بود میخوام باهاش اشتی شم تقسیر خودمه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,814 پاسخ

29,374 دیدگاه

2,055 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 304 بازدید
1 پاسخ 228 بازدید
سوال شده اوت 21, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط آراد
1 پاسخ 224 بازدید
3 پاسخ 1,894 بازدید
1 پاسخ 263 بازدید
2 پاسخ 140 بازدید
2 پاسخ 782 بازدید
4 پاسخ 2,987 بازدید
2 پاسخ 372 بازدید
2 پاسخ 2,916 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2018 در قبل از ازدواج توسط مارال
...