مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

باشگاه سوارکاری

102 بازدید
سوال شده اوت 2, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط اا
من ١۴ سالم است و باشگاه سوارکاری با پدرم می روم . مربی من که مدیر اونجا هم هست بعضی از جلسه ها یک جوری میشه یکم مشنگ میشه . مثلا شعر های عاشقانه می خونه یا.. برای تنظیم رکاب باید به مچ پام دست بزنه تا تنظیم بشه .   امروز نمی دونم چش شده بود یکدفه بقلم کرد و یک چیزی گفت که من نفهمیدم چون اصفهانی بد حرف می زنه . من چیزی بهش نگفتم . بعد به دستم دست زد البته قبلا هم زده بود ولی از قسط نبود . امروز به باسنم دست زد و گفت کارت خوب بود . مرد خوش اخلاق و خوبی هست ولی بعضی وقت ها اینجوری میشه . بهم گفت عشقم بعد گفت امروز معلمت خوب شده . همش ازم میپرسه مربی تو دوست داری؟ منم میگم آره چون واقعا خوب یاد میده .  ولی نمیدونم چرا اینجوری  می کنه . جلوی پدرم از این کار ها نمیکنه و به من دست نمی زنه . البته این همیشه نیست و من با هاش کاری ندارم .   خودشم میگه بعضی وقت ها خل میشم و نمی دونم چم میشه . مامان بابام هم میگن یکم قاتی داره . لطفا بگین چیکار کنم .  ولی به نظرم نیازی نیست به خانوادم بگم چون به نظرم این کارهاش از عمد و ... نبوده و شاید چون کارم خوب بوده بغلم کرده .  نمیدونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 4, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اوت 4, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید با این شرایطی که می فرمایید بهتره خانواده در جریان باشند که حداقل
بدانند که بعدا مساله ای پیش نیاد با این شرایطی که شما می فرمایید اصلا ایشون شرایط نورمال ندارند .و صرفا   بحث مربی بودن و اینکه بگویید مشکل دارند گاهی قاطی می کنند نیست
به هر حال حرف ها و رفتارها نشان می دهد به شما نظر دارند و این شما هستید که باید بتوانید به درستی شرایط رو مدیریت کنید و در نظر بگیرید .
و این نکته بسیا حائز اهمیتی است که باید دقت داشته باشید و نمی توانید ان را نادیده بگیرید
به هر صورت بهتره بگید به خانواده چون خوبه که شما ورزشی را حرفه ای انجام می دهید و خب مربی خوبی دارید منتهی حد و حدود ارتباط ایشون داره بیشتر میشه و طبیعتا این فراتر رفتن حد و حدود مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.
ضرورتی نداره تا این حد تماس فیزیکی داشتن و اینکه   حتی از علاقه شما بپرسند و با لفظ عشقم شما را مخاطب قرار دهند
این رفتارها اصلا طبیعی نیست و کار عاقلانه ای کردید که مطرح کردید و امیدوارم موفق باشید و مساله ای ایجاد نشود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,513 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 93 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
سوال شده سپتامبر 2, 2021 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط هانیه
...