مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

.................

250 بازدید
سوال شده اوت 6, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
ویرایش شده اوت 11, 2018
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 8, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده اوت 9, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید اگر ایشون متاهل هستند و همزمان با شما وارد رابطه شدند پس شما اشتباه نمی کنید بلکه ایشون مقصر هستند که باید مساله رو در نظر داشته باشید ..به هر حال شروع ارتباط به هر صورتی بوده ایشون توانستند شما رو خام کنند و با شما وارد رابطه شوند ..
خب وقتی چنین شرایطی به وجود امده    شما نمی توانید بگویید که  مساله  اصلی و مقصر شما هستید .به هر حال دو جنس برای هم جذابیت هایی دارند و طبیعتا به خاطر داشتن این جذابیت ها افراد بعد از مدتی وابستگی هایی هم پیدا خواهند کرد
و طبیعتا داشتن رابطه جنسی خودش مخصوصا برای زن وابستگی های زیادی را ایجاد می کند .. و خب ناگریز شما هم هر چند اشتباه کردید ولی رابطه ادامه پیدا کرده و فریب وعده های ایشون رو خوردی و خب حق دارید که مساله برای شما بسیار مهم بوده باشد ...
حالا هم بهتره دیگه به ایشون توجه نکنید هر چند سخته با قاطعیت  تلاش کنید که  پاسخ ایشون رو بدهید چون در اینده شما هم تاثیرات منفی به همراه خواهد داشت ..
به هر حال هر چند چند سال شما به خاطر ایشون از بین رفت و ایشون تلاش کردند که نظر خودشون رو اعمال کنند و وعده و وعید بدهند ولی این می تواند یک  مساله ایجاد کند که  خب  هر چند تجربه ناخوشایند ولی به هر حال تجربه ایت و می تواند به شما کمک کند که تلاش کنید تا مساله به درستی حل و مدیریت شود و البته که جای نگرانی وجود ندارد حتما زیر نظر روانشناس باشید و تلاش کنید که مساله به درستی حل و مدیریت شود..
امیدوارم موفق باشید .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
دارای دیدگاه اوت 10, 2018 توسط بی نام
ویرایش شده اوت 11, 2018
............
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,382 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...