مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بسته شده شوهرم مدام بابت پولی که به من می دهد سوال می پرسد

191 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
نمایش از نو سپتامبر 12, 2018
سلام خسته نباشید
شوهر من مدام بابت پولی که هر چند ماه یکبار به من می ده سوال می پرسه چیکارش کردی تو پول زیاد داری( تیکه میندازه)
در صورتی که وضعیت مالی خیلی خوبی داره و یک هزارم پولی که در میاره رو به من نمی ده.
۲تا بچه داریم ۸ ساله ازدواج کردیم و دوتامون تحصیل کرده ایم  خیلی به من بر می خوره با من اینطور رفتار می کنه چون تو خانه * پدری در  رفاه بودم ولی اون نه.
اجازه کار نمی ده یا هر کلاسی که من پیشرفت کنم.
خیلی خسته شدم از این کاراش چه رفتاری باید داشته باشم که این وضعیت تغییر کنه؟
ببندید با توجه به این نکته: جواب گرفتم ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 11, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی
ببینید عموما رفتارهایی که در اوایل زندگی داریم باعث ایجاد عادات ناپسند در افراد می شود و مشکلات زیادی را ایجاد می کند .اینکه ایشون این طور برخورد می کنند که خب قطعا رفتار درستی نیست نوع برخورد و رفتار شما هم اهمیت دارد .اینکه شما چه پاسخی می دهید و چگونه برخورد می شود .
بهتره حتما حضورا مراجعه داشته باشید منتهی این نکته مهم را هم بدانید که به هر صورت افراد شخصیت های متفاوتی دارند اگر ایشون در مور خرج کردن از شما می پرسند می تونید بگیر که ار این برخورد ناراحت می شوید و اگر واقعا تا این حد پولی که هزینه کردند براشون اهمیت داره بهتره   
اجازه بدهمد شما شما هم سر کار بروید و شاغل باشید تا مدام برای هر خرجی مورد سوال واقع نشوید به هر حال برخی از مردان هم اصلا متوجه صحبت های خود نیستند   و توجه ندارند که   چقدر رفتارشون موجب ازار طرف مقابل میشه و تا عنوان نشه تصورشون اینه که درست رفتار می کنند که مدام پرسش هایی در این زمینه دارند
بهتره در موقعیت مناسب ابتدا با ایشون صحبت کنید و سعی کنید احساسی که نسبت به رفتارشون دارید رو به ایشون بگید و اینکه این رفتارها بعد از 8 یال زندگی با توجه  به شرایط مالی ایشون  واقعا موجب دلسردی در روابط زناشویی میشه و مشکلات زیادی رو ایجاد می کنه .
از طرفی اگر با این صحبت ها مساله حل نشد خب مساله سر کار رفتن خودتون رو مطرح کنید و اینکه تمایل دارید که  خودتون شغلی داشته باشید .و سر کار بروید .
به هر حال امیدوارم موفق و خوشبخت باشید و مسالهبه درستی مدیریت شود همیشه اختلاف نظر های اینچنین درد سرهایی ایجاد می کند ولی جای نگرانی نیست چون گاها با صحبت حل می شود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
دارای دیدگاه سپتامبر 12, 2018 توسط بی نام
سلام ممنون بابت جوابتون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,812 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,219 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 435 بازدید
...