مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

با رابطه م چکار کنم ؟

174 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام ..قبلا از پاسخگوییتان ممنونم...
من دختر و ۲۷ سالمه ..نزدیک به دوماهه که با یه آقای ۲۸ ساله آشنا شدم.من کارمندم و ایشون هم شاغلن و دانشجوی دکترا.مشکل اصلی ما در اختلاف عقایده .واقعیتش ایشون چند روز پیش از من عکس بی حجاب خواستن گفتن اگه منو به عنوان همسر آینده ت قبول داری باید اینکارو بکنی .من هم گفتم نمیتونم .این عقیده * من اگه میتونی با این عقیده ادامه بدیم .در غیر این صورت تمومش کنیم .این رو هم بگم ایشون اول رابطه گفتن من رابطه * جنسی نمیخوام .بدنت بمونه برای وقتی که با هم محرم شدیم .ایشون نماز میخونن .اما نمیدونم چرا این درخواست رو داشتن ..به خاطر این موضوع دعوای سختی شد .ایشون من رو به مزاحم بودن متهم کردن.حتی بلاک کردن منو  اما بعد گفتن نمیتونن دوباره انبلاک کردن.مواقعی که عصبانی میشن قید همه چیز رو میزنن و راحت همه رابطه رو تموم میکنن.میگن مزاحم من نشو ..
حوصله * گریه کردن و گلایه های منم ندارن ..
شدیدا احساساتی ان ..از هفته اول ابراز علاقه * زیادی میکردن ..الان اما بعد از رد درخواستش از طرف من شدیدا سرد شدن .ادعا میکنن منو دوست دارن اما مواقع عصبانیت خیلی تحقیرم میکنن ..
من شدیدا وابسته شون شدم ..واقعا نمیدونم چکار کنم ..
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 15, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده سپتامبر 23, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
 دوست عزیز
ببینید خودتون بهتره به جریان کاملا  منطقی نگاه کنید .وقتی ایشون به قضایا این طور نگاه می کنند که خب با همه حد و حدودها و خط قرمزها  شما باید تابع ایشون باشید  طبیعتا با مشکل مواجه می شوید ..
اینکه ایشون تا مساله ای پیش بیاد قید همه چیز رو بزنند در سن 28 سالگی بلاک کنند و رفتارهای بچگانه خب کمی در مورد اینکه در ادامه بخواهید با ایشون زندگی کنید بهتره فکر کنید .درسته و طبیعیه که می فرمابید به ایشون وابسته شدید و به هر حال در مورد همه افراد ممکنه این مساله وجود داشته باشد مخصوصا که فردی روابط دوستی  نداشته باشد که خب طبیعتا برایش شرایط دشوار می شود .
به هر صورت دقت کنید که  اگر هم بخواهید با ایشون ادامه بدید باید حواستون باشه به الگوهای رفتاری که طبیعتا و ظاهرا از سمت ایشون تکرار خواهد شد ناراحتی ها نگرانی ها و همه مسائلی که ایشون با اون جواجه هستند .
اینکه به فردی وابسته شویم اجازه و فرصت تصمیم گیری درست را هز ما می گیرید و اجازه نمی دهد به درستی شرایط و جوانب را بسنجیم .و به هر صورت همه اینها شرایط را بسیار سخت می کندو
ولی شما به یک عمر زندگی فکر کنید اینکه  به شما بعد از ازدواج برچسب مزاحپ بخورد ان موقع بلاک شوید و هر چیز دیگری این رفتارها و تغییر هیحانات به نظر من اصلا درست نیست که باید دقت کافی را داشته باشید ..
به هر صورت بهتره حتما با هم به مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنید و همه شرایط را در نظر بگیرید .
و نسنجیده اقدام نکنید امیدوارم خوشبخت باشید و بدانید درزندگی هر دو نفر باید در جاهایی کوتاه بیایند و انتظارات هم را براورده کنند منتهی وقتی امتظارات منطقی باشد و هر دو به لحاظ چهار0وب خانوادگی و عقایدی مشابه باشند و مراعات های رفتاری را داشته باشند

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,221 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 198 بازدید
1 پاسخ 131 بازدید
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده دسامبر 16, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Faribaa ممتاز (160 امتیاز)
1 پاسخ 97 بازدید
1 پاسخ 391 بازدید
...