مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

طلاق به دلیل اخلاق خانومم

139 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط م_م از بندرعباس
سلام
من36ساله هستم،10ساله که ازدواج کردیم،اوایل فکرمیکردم همسری مهربان و خوش اخلاق دارم ولی کم کم متوجه شدم بسیارعصبی،عجول،بدبین و بدزبانه.
خیلی تحمل کردم وهمیشه به خانومم میگفتم که باید این خصوصبات رو تغییر بدی ولی10سال گذشت و بدتر شد ولی بهتر نشد،جوری شده که روی من و4تابچه ام هم تأثیرگذاشته وهمه عصبی شدیم،بهش گفتم اگه این عادات رو کنار نگذاری باهات نمیمونم.
من باید چیکارکنم،دیگه خسته شدیم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 3, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید اگر ده ساله ایشون این شرایط را دارند طبیعی است که خودشما باید حتما با ایشون صحبت کنید که به روانشناس مراجعه کنند البته د صورتی که این عصبانی بودن ایشون دلیا پزشکی نداشته باشد و مشکل در اون قسمت وجود نداشته باشد .به هر صورت  باید در نظر داشته باشید که   ایشون اگر طبق گفته های شما واقعا مقصر باشند که باید پیگیر باشند
قطعا رفتار زن به عنوان ماد خانواده بر ارتباطات بین دو نفر تاثیر گذار است و مسائلی را موجب می شود که باید در نظر داشته باشید و به هر حال اصلا نمی توان نسبت به این مسائل بی تفاوت بود و این موارد را در نظر نگرفت
چرا که اهمیت  بسیار ویژه ای دارند که  باید توجه داشته باشید
ایشون اگر به  زندگیشون علاقه دارند باید حتما شرایط و جوانب را هم در نظر داشته باشند و بتوانتد مطابق با این شرایط عمل کنند .
پس توجه داشته باشید که  باید ایشون متقاعد شوند نسبت به مساله پیگیری و اصلاح اخلاقیات به هر حال داشتن ارامش در زندگی از هر مساله دیگری بیشتر حائز اهمیت است که باید توحه ویژه ای نسبت به این مساله داشته باشید .
اصلا جای نگرانی نیست چرا که تکنیک های مختلف کنترل هیجان و شرایط وجود دارد که کمک زیادی در این شرایط به افراد خواهد کرد و نقش تعیین کنتده ای را در این بین خواهد داشت .البته اگر خود فرد انگیزه ای برای تغییر داشته باشد ک انگیره را شما باید در ایشون ایجاد کنید و بفرمایید که این طور اصلا نمی توانید ادامه بدهید و با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد و در صورت تداوم  خب مساله جدایی جدی مطرح می شود
البته این را هم بدانید که تعامل و ارتباط مساله ای دو نفره است یعنی هر دو نفر باید در نظر داشنه باشند که به هر حال ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند و خب در تعامل هر دو نفر اشکالاتی دلرند یعنی خود شما هم منکن است با رفتارهایی رفتار ایشون رو تقویت کرده باشید .
به هر حال موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,963 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 70 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط آ_ن
1 پاسخ 125 بازدید
1 پاسخ 145 بازدید
1 پاسخ 106 بازدید
سوال شده اکتبر 31, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
1 پاسخ 122 بازدید
2 پاسخ 1,947 بازدید
1 پاسخ 76 بازدید
1 پاسخ 102 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط زیبا
2 پاسخ 171 بازدید
...