مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اگه عقد رسمی کنم حقوق پدرم رو از دست میدم

224 بازدید
سوال شده نوامبر 11, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
بعد یک ازدواج ناموفق تصمیم گرفتم دوباره ازدواج کنم در حال حاضر 1 سال نامزد شدیم که همو بشناسیم و الان خیلی دوسش دارم  ولی با وضعیت اقتصادی  کم درامد دوس ندارم عقد دایم بشم بخاطر داشتن حقوق پدرم که از بین نرود به نامزدم پیشنهاد صیغه بلند مدت کردم ولی الکی به همه بگیم عقد دایم کردیم و او قبول نمیکنه. شما من رو راهنمایی کنید خب اول اینکه کسی که بخواد زندگی کنه عقد دایم و موقت نداره تو این زمونه که میبینیم زن و شوهر فقط شناسنامه همو سیاه میکنن و بعد میرن... از طرفیم اون که باید نگرانی بیشتری داشته باشه خانمه، که منم مشکلی ندارم. چرا نامزدم قبول نمیکنه؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 12, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز
ببینید شما به واسطه حقوق پدرتون که خب تا حدی هم حق دارید البته  می خواهید صیغه بلند مدت شوید اتعاقا قبول نکردن ایشون رو دلیلی ب  درست بودن ایشون بدانید وقتی ایشون  به  شما  این مساله رو می گویند که نمی پذیرند شما هم نباید اصرار  کنید واقعا به صیغه  اعتباری است ضمن اینکه در بسیاری از فرهنگ ها اصلا صیغه مساله ای است که قابل پذیرش و قابل قبول نیست و مشکلات زیادی برای فرد ایجاد خواهد کرد .
شاید ایشون از سمت خانوادشون هم معذوریت هایی به هر صورت دارند که  شرایط رو برای ایشون سخت و غیر قابل پذیرش می کند .
اگر می توانید چنین  شرایطی را بپذیرید خب یک نکته است  ولی  اگر شما واقعا اصرتر دارید به این مساله منطقش رو هم برای ایشون توضیح دادید یا خیر ؟؟؟ولی به خاطر داشته باشبد که  چون شما ازدواج مجددتون هست  شاید با همه اینکه حقوق پدرتون رو می گیرید ولی نتوانید موفق عمل کنید و زندگی شما ثبات لازمه را نداشته باشد
چون خدای ناکرده مشکل ایجاددشود در صورت صیغخ حق و حقوق خاصی هم نخواهید داشت
مگر اینکه خودتون هم به اینده ازدواج  خوش بین نباشید و براتون مهم تر بحث حقوقه  که خب اگر این بار هم مشکل پیش امد حقوق حداقل داشته باشید .
به هر حال باید همسرتون  هم دلایلشون رو مطرح کنند و اصلا نمی شود یک طرفه قضاوت کرد و مسائل را در نظر گرفت  به هر حال امیدوارم خوشبخت باشید و در اینده مشکلی ایجاد نشود

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,597 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 220 بازدید
1 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 197 بازدید
سوال شده ژان 7, 2023 در قبل از ازدواج توسط ماه عاشق
...