مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشق استاد دانشگاه شده ام

360 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2018 در قبل از ازدواج توسط Mah
سلام بنده علاقمند به استاد دانشگاه در رشته دیگری شده ام یعنی من ژنتیک میخونم و ایشون کامپیوتر و حسابداری تدریس میکنن و استاد من نیستند جایی خوندم که اگر علاقه از طرف دختر ها مطرح شود مرد بدتر فراری میشود و اینکه مردها از زنان سهل الوصول متنفرند ایشون از علاقه من و اصلا وجود من بی اطلاعند چطور میتونم باهاشون ارتباط برای ازدواج و علاقه مند کردنشون برقرارکنم....باتوجه ب اینکه باهاشون درسی رو ندارم ک برم سرکلاشون...ازطرفی هم نمیخام فراری بشوند
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 14, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده نوامبر 19, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز شما  باید توجه داشته باشید که   وقتی می فرمایید ایشون استاد  درس دیگری هستند شما ایشون رو کجا دیدید و نحوه * عاشق شدن تا این حد که تمایل دارید با ایشون مرتبط  باشید  و دنبال روش اشنا شدن خب مساله مهمی است .
باید  توجه داشته باشید که  با این شرایط  بدانید عشق  مساله بسیار مهنی است  .این عشق یک طرفه بدون شناخت صرفا براساس ذهنیتی است که در ذهن  شما ایجاد شده است حال همه افراد در ذهنشان به تیپ شخصیت هایی علاقه مند  می شوید  که  خب  این علاقه  شدت پیدا می کند چون شما به ایشون فکر می کنید و حتی ممکنه در ذهنتون زندگی کنید و دیالوگ هایی رد و بدل شود .
چندین نکته مطرح است یکی اینکه اصلا مشخص نیست ایشون واقعا ازدواج کرده یا خیر
به فرض مجرد بودن ایا کسی در زندگی اش هست یا خیر اگر نباشد تمایل به ازدواج دارد و خب شما می فرمابید اصلا شما رو نمیشناسند و مطلع نیستند از حضور شما  .اینها مواردی هستند که  باید به انها دقت کرد و مورد توجه قرار داد .
به هر حال امیدوارم  همه موارد رو در نژر داشته باشید بله قزعا پیش دستی شما برخورد مناسبی از سمت ایشون نخکاهد اشت البته که این اتفاقات در دانشگاه ها زیاد اتفاق می افتد ولی در نظر  داشته باشید که  چزور باید رفتار کنید نهایتا اینکه  از واسطه ای مطمئن در مورد ایشون جویا شوید تا متوجه  شرایط شوید .
به هر حال امیدوارم موفق باشی و مشکل خاصی ایجاد نشود و مدیریت درستی اتفاق بیفتد .
موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,880 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 344 بازدید
1 پاسخ 235 بازدید
1 پاسخ 282 بازدید
1 پاسخ 719 بازدید
1 پاسخ 178 بازدید
...