مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بچم و تحمل فشار

96 بازدید
سوال شده نوامبر 26, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام

1سالمه.یک بچه ی تقریبا پنج ساله دارم.دیگه نمیتونم محدودیت ایرانو تحمل کنم.ازطرفی هم یک ساله که بی دینم و دلم میخواد مردم به اعتقادات هم احترام بزارن.همونطورکه من کاری به اعتقادات وگرایشات دینی کسی ندارم.بچم نابیناست.توپستای قبلم بچه هاپرسیدن وجواب دادم.توروخدادیگه نپرسید.

خیلی فشار رومه بچه ها.کلا تحمل من سخت شده.ازاینکه اینهمه تفاوت بین زن ومرد هست بیزارم.ازاینکه اینجا مردم وبیشترخانوما آدم حساب نمیشن خسته ام.

ازاینکه وقتی باهمسرم به مشکل برمیخورم و اعتراص میکنم وهمیشه ازمرد دفاع میکنن خستم.

اینکه چون زنم توخیابون حتی نمیتونم بلندبخندم.نمیتونم ازادوراحت باشم وهمیشه باید کیسه سرم باشه خستم.

فقط راه چاره میخوام.دلم میخواد ازراه قانونی برم چون بچه دارم.ازطرفی شرایطش خیلی سخته.کدوم کشور مهاجرت آسونتره وبهتراقامت میدن؟ثبت شرکت کدوم کشورارزونتره؟تمام داراییم 200میلیونه.چکارکنم،؟

1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 26, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام دوست عزیز
ببینید شما چون فرزند دارید که کوچک هست حتما باید اجازه و رضایت همسرتون رو داشته باشید به هر حال هر جای دنیا هم مهاجرت کنید قوانین خاص خودش رو داره که باید توجه داشته باشید به هر صورت نمی شود گفت که  همین طور بخواهید یک باره تصمیم بگیرید
به هر حال به خاطر شرایط نرخ ارز شما به هر کشوری که بخواهید مهاجرت کنید با دشواری هایز همراه خواهد بو تازه اگر قدم اول که رضایت همسر است گرفته شود .
در مورد قوانین و گرایشات مذهبی این چیزی است که باید با خانواده به هر صورت کنار بیایید  و نظر خانواده را هم بدانید .یعنی اگر مشکل درون خانواده است خب باید تلاش کنید که حل و مدیریت شود و اگر مساله ورای این است به گوته ای دیگر شرایط در نظر گزفته شود .
به هر حال داشتن فرزندی که مشکل دارد و با سرمایه اندک در صورت مصمم بودن برای رفتن  باید با نهادهای قانونی  پیگیری کنید به فرض اینکه با همسرتون توافق کنید .
اگر واقعا تصنیمتون قطعیه و با ایشونم نمی خواهید زندگی کنید فقط در نظر داشته باشید برای فردی که برای اولین بار وارد فضای جدیدی می شود مطرح کردن این مساله با دشواری هایی همراه است که  بخواهید مطلع شوید که چگونه لست
منتهی خب طبیعتا در ایران  برای ما سایر کشورها را بسبار با رنگ و لعاب نشان می دهند که خب اصلا مشخصنیست که واقعا چگونه است و حودش دنیا و زبان جدیدی است پس لهتر است سنجییده در مورد مسائل فکر کنید
هر جایی قانونی دارد حالا ممکن است محدودیت هایی که از نظر شما محدودیت است وجود نداشته باشد
به هد حال موعق باشید   امیدوارم تصمیم  سنجیده ای گرفته شود
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,667 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 99 بازدید
سوال شده ژوئن 1, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط فاطمه سادات
1 پاسخ 111 بازدید
سوال شده ژان 14, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
1 پاسخ 99 بازدید
5 پاسخ 15,046 بازدید
1 پاسخ 121 بازدید
سوال شده ژوئیه 28, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 205 بازدید
3 پاسخ 342 بازدید
...