مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ایا با اشنایی به قصد صرف دوستی موافق هستید

120 بازدید
سوال شده دسامبر 1, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 1, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده دسامبر 1, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست گرامی این مساله ای نیست که  شما در نظر بگبرید که  با صحبت فردی انجام دهید یا هیر به هر حال مسائلی است که بار ارزشی دارد .بهتر است در نظر داشته باشید که  دوستی و اشنایی بی هدف که به طور کل بین دو جنس باشد و حالت  صرفا خوش گذرانی باشد .خب شرایط سختی را برای افراد ایجاد می کند .
اینکه ببینید ایا همه  افراد در زندگی  در نهایت تمایل به ازدواج دارند و دوست دارند زندگی مستقلی داشته باشند .و و3تی دوستی های مکرر اینچنینی  باعث می شود شما در اینده نتواتید تصمیم درستی بگیرید  .
به هر حال باید بدانید که  گاهی دوستی به نوعی اشنایی برای ایندهواست  ولی مشکل اینجاست که  بعد از مدتی  تجربه های متعدد  اینچنینی باعث می شود شرایطی را ایجاد کند که  فرد مدام بعدا افراد مختلف را مقایسه کند و حتی شکست های عاطفی در این مسیر شرایط سختی را ایجاد می کند که  شما اکنون به ان ت جهی ندارید .
به هر صورت اینکه این مساله باب شده  که  افراد فکر می کنند که باید به تقلید از جمع  انها هم تحربیاتی داشته باشند و اتفاقا جوان ها به شدت در این رابطه  حساسیت هایی دارند  و فکر می کنند باید مثل هم باشند
ولی کار غلط این است که درگیری های عاطفی و جنسی دو طرف انها را از اهداف دور می کند
موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354783

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,560 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 225 بازدید
2 پاسخ 574 بازدید
2 پاسخ 126 بازدید
سوال شده Mar 5, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 656 بازدید
...