مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشارکت با خانواده همسر

146 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2018 در مشاوره خانواده آنلاین توسط گلی
سلام مادری هستم 29 ساله دو فرزند دختر و پسر 3ساله دارم با همسرم خوب هستیم ولی مدتی هست یه چیزی بین ماروسرد کرده بعد اینکه پدرم به ما یه خونه داد و سند خونه رو به نام من زده همسرم همش پافشاری میکنه خونه رو بفروش و پدر منم بفردشه خونشو باهم یه جا بخریم و بکوبیم و بسازیم ولی من همش نگرانم اصلا نمیتونم کنار بیام میترس از اینده با خانواده همسر تو یه ساختمان بودن وحشت دارم با اینکه خانواده خوبی داره بلاخره مادرشوهر یه موقع ها حرف میزنه ایراد میگیره و یه عمر و از اینکه الان تو احترام داریم زندگی میکنیم بعدها معلوم نیست چی میشه . خلاصه خیلی باهام سرده اول موافقت کردم اونم به خوانده اش گفت که شروع کنن برای فروش..
ولی من زدم  زیر همه چی  برای اینکه میترسم و از تربیت بعدهای بچه ها ترس دارم نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایم کنید ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 12, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام
دوست عزیز
در نظر داشته باشید که  ایشون ممکنه  حساسیت داشته باشند نسبت به این مساله منتهی اگر فکر می کنید .که شرایطی وجود دارد .که  ایشون قرار است به این واسطه  با مشکلات مواجه شود خب شتید باید همراهی داشته باشید و نباید فکر کنید که  این مساله زندگی مشترک تا این حد مشکل ساز خواهد شد مگر اینکه واقعا در شرایطی این مسائل ایجاد شود .در نظر داشته باشید که اگر شما با توجه به شناختی که دارید زندگی د یک اپارتمان را اصلا نمی ت انید بپذیرید و بدانید که مشکلات خاصی ایجاد می کند خب شاید بهتر باشد با مساله درست رو به رو شوید .
و به همسرتون بفرمایید  ه ممکنه در روابط شما اثرات ناخوشایندس داشته باشد و خب با اینکه هیچ مشکلی ندارید همین مساله مشکلات زیادی برای شما ایجاد کرده باشد .
به هر صورت بهتر است  در این موزد با همسرتون صحبت شود و منطقی و در مورد سود و زیان مساله بحث و صحبت شود که مشکل خاصی ایجاد نشود که دیگر نتوانید مساله رو مدیریت و حل کنید و بعدا با مشکلات زیادی مواجه شوید
به هر صورت بهتره همه موارد در نظر گرفته شود با توجه به شناختی که دارید خود گفتن مساله کمک زیادی خواهید کرد
در هر صورت امیدوارم موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,486 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 398 بازدید
1 پاسخ 175 بازدید
2 پاسخ 461 بازدید
2 پاسخ 659 بازدید
2 پاسخ 281 بازدید
2 پاسخ 451 بازدید
4 پاسخ 257 بازدید
2 پاسخ 624 بازدید
...