مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من سهس اله ازدواج کردم ولی دخترم شوهرمم قبول نمی کنه دکتر بره

282 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 31, 2018 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

 اطلاعات که شما بیان کرید بسیار مختصر می باشد . آیا همسرتون تمایل جنسی ندارد؟چند سالتونه ؟ و دلیل همسرتون برای نرفتن به دکتر چه می باشد .

شاد باشید
پاسخ داده شده دسامبر 31, 2018 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام
دوست عزیز باید مراجعه داشته  باشید که   این مساله از ابعاد مختلف قابل بررسی است یکی از این ابعاد تین است که بدانید شما   ممکن است دچار واژینیسموس باشید و خب اصلا مشکل از طرف همسر شما نباشد البته اگر ورد دارید در رابطه و این درد شدید می شود و اجازه دخول نمی دهد
از طرف دیگر اینکه  اگر   ایشونم هم مشکل داشته باشید خب مساله  ممکنه مشکل نعوظ باشد ک6 ایشون درگیر هستند ببینید د مور اختلالات جنسی موارد خاص باید بررسی شود و بهتره حتما  به سکس تراپ مراجعه داشته باشید .
و مطمئن باشید مساله  حل می شود و خب سه سال نباید شما صبر می کردید مسائل زناشویی مسائل مهمی هستند که  شما باید دقت داشته باشید که بر کیفیت زندگی افراد هم موثر هستند پس باید تلاش کنید مرتفع شود
میدوارم موفق باشید
دراین مورد  می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
02122354783
شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,213 کاربر

سوالات مشابه
...