مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کم رویی در بیان احساسات

291 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط saeed
من کارمند یک اداره هستم، و ۲ سالی هست که از یکی از همکاران خانم خوشم اومده، اما از اینکه پا جلو بذارم و این موضوع رو مطرح کنم خجالت میکشم. ترس از این دارم که این خانم پیشنهاد من رو رد کنند، و این مسئله باعث بشه که نتونم دگه احساسم رو با کس دگه ای مطرح کنم. میشه راهنماییم کنید؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 20, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
با سلام

دوست عزیر در مورد مسائل اینچنینی به هر حال باید توجه داشته باشید که هر اتفاقی را باید از قبل پیش بینی کنید ممکنه  این خانم  به هر حال به شما پاسخ منفی بدهند اصلا فکر نکنید دنیا تمام شده و نمی توانید ابراز عواطفی داشته باشید چون به هر حال در زندگی ممکنه با افراد مختلفی رو به رو شوید و مساله ازدواج را مطرح کنید .ولی ان چیزی که اتفاق می افتد .تجربه است  تجربه برای شناخخت شخصیت خود برای شناخت انتظارات و اینکه اصلا از طرف مقابل چه می خواهید و مایل هستید که چگونه باشد .همه این ها مسائل مهمی هستند .

اگربه این فرد علاقه دارید و خب طبیعیه چون محیط کاری است  اگر پاسخ منفی بدهند ورای مسائل احساسی کمی معذب خواهید بود در ارتباط و ..بهتره یک واسطه مطمئن پیدا کنید و براون اساس وارد شوید .به هر حال  فردی که بدونید بتونه شرایط شما رو بگه تقریبا و اشاره به فرد نداشته باشه در وهله اول اگر نظر اون خانم برای ادامه مثبت بود که بعد  با هم ادامه می دهید .

به هر حال امیدوارم خوشبخت باشید ولی اصلا فکر نکنید که  مطرح کردن پیشنهاد  و پاسخ منفی چیزی از ارزش های شما کم نخواهد کرد .و به هر حال هر فردی ایده ای دارد و شما هم قطعا همسر مناسب خود را پیدا خواهید کرد

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

02122689534

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,913 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 733 بازدید
0 پاسخ 157 بازدید
سوال شده ژوئیه 17, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 113 بازدید
سوال شده اکتبر 18, 2020 در قبل از ازدواج توسط حلما
1 پاسخ 145 بازدید
1 پاسخ 154 بازدید
1 پاسخ 370 بازدید
3 پاسخ 390 بازدید
...