مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سه ساله با یه دختری دوست شدم حالا میگه قصد ازدواج داره به اصرار خانوادش من باید چیکار کنم ؟؟

1,894 بازدید
سوال شده ژان 16, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط احمد
4 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 16, 2019 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده می 25, 2019 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز

ببینید شما سه  سال اشنا بودید و خب شاید در این مدت دوستی فقط قصد شما ازدواج بوده نه ایشون یعنی تنها تمایل شما به این سمت بوده و خب طبیعتا ایشون تنها به شکل دوستی و یک مدت با هم بودن اشنا شدند و باید این مساله رو به ذهن بسپارید ضمن اینکه در نظر داشته باشید که   به هر حال  این شرایط به وجود امده  شرایط سختی برای شما است ولی باید زودتر از اینها با ایشون در مورد تصمیم جدیتون  صحبت کنید .
و خب در نظر داشته باشید که  حالا که ایشون می فرمایند اصرار خانواده خب احتمالا مساله براشون دور از ذهن نبوده است و باید در نظر بگیرید .
بهتره توجه داشته باشید که  اگر ایشون خودشونم موافق باشند و شما شرایطش رو دارید خب باهم صحبت کنید و در  مورد اینکه بخواهید  شما به طور رسمی با خانواده برای خواستگاری اقدام کنید و به هر حال سه سال احتمالا برای شناخت دو طرف زمان مناسبی بوده که خب بهتره توجه داشته باشید نسبت به این مساله  و در نظر بگیرید که  این تنها  راه است و خب فردی که خانواده او را در شرایط ازدواج می بینند و احتمالا کیس های مناسبی دارد را نمی شود با وعده و وعید کنار خود نگاه داشت چرا که خانواده ها رضایت نخواهند داد .به هر حال موفق باشید
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

982122354790

موفق باشید
دارای دیدگاه ژان 23, 2019 توسط بی نام
سلام یعنی دختره میگه بیا خواستگارییم بازبون بی زبونی یعنی دخیل شودرما اگه دوسش داری به پدرومادرت بگوباهم برین خواستگاری اگه دختره میگه نمیخوامت تلاش کن برونازشوبکش اگه نشدبازم تلاش کن.اخرجواب میده تلاشت شعارمامیتوانییم راتحقق کن
پاسخ داده شده فوریه 26, 2020 توسط مانی
مستقیم بروید خواستگاری عزیز: داره بازار گرمی میکنه
پاسخ داده شده اکتبر 9, 2022 توسط بی نام

اگه شرایط ازدواج رو داری خب برو جلو

پاسخ داده شده مارس 13, 2023 توسط بی نام
اگر شما هم قصد ازدواج دارید و با پیشنهاد خانواده شخص مورد نظر هم موافق هستید، می توانید ازدواج را به طور رسمی به انجام برسانید. اما اگر شما قصد ازدواج ندارید، باید با دختر صادقانه صحبت کرده و به او بگویید که قصد ازدواج ندارید. همچنین باید به خانواده او هم توضیح دهید که چرا قصد ازدواج ندارید. اما اگر دختر هم قصد ازدواج دارد و شما نمی خواهید، باید به او احترام بگذارید و بعد از اینکه به او توضیح دادید که چرا قصد ازدواج ندارید به او اجازه دهید که تصمیم بگیرد که آیا با شما همچنان دوستی می کند یا نه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,636 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 224 بازدید
2 پاسخ 170 بازدید
سوال شده نوامبر 5, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط امیر
...