مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خیانت پیاپی شوهرم

176 بازدید
سوال شده می 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام. خانمی هستم ۳۳ ساله که ۵ ساله ازدواج کردم و همسرم ۴۰ ساله است. یک دختر ۲ساله داریم. 

ماه هفتم بارداری متوجه شدم همسرم در یک نرم افزار چت با چند خانوم چت میکنه و حتی پیشنهاد ملاقات داده بود اما نمیدونم ملاقاتی صورت گرفته یا نه و از کی این تماسها شروع شده. وقتی فهمید من متوجه شدم گریه کرد و قسم خورد دیگه تکرار نمیکنه. امروز اتفاقی توی گوشیش پیامی دیدم که شک کردم و وقتی گوشیش رو چک کردم متوجه شدم از حدود یکسال قبل توی گوشیش چند تا پیام هست با پیشنهاد ملاقات. شاید قضیه مربوط به بیشتر از یکسال باشه و شاید اصلا به قولش عمل نکرده و من چون سرگرم بچه داری بودم متوجه نشدم. ما شهرستان دور از خانواده هامون زندگی میکنیم و هردو خانواده مذهبی داریم. حالا نمیدونم باید چی کار کنم لطفا رهنماییم کنید. با تشکر
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 19, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که ممکن است این پیام ها مربوط به همان زمان باشد که شما موضوع را فهمیده اید اگر اطمینان دارید که این پیام ها به زمان فعلی تعلق دارد و یا بعد از آن ابراز پشیمانی ایشان صورت گرفته است بهتر است با ایشان در آرامش و بدون توهین صحبت کنید تا صحبت های ایشان را نیز بنوید بهتر است از این موضوع به خانواده ها چیزی گفته نشود چون اگر بخواهید به زندگی مشترکتان ادامه بدهید دیدگاه و صحبت های خانواده ها شرایط را می تواند برای هردویتان و آینده فرزندتان به خطر بیندازد. برای اینکه خیانت دیگر رخ ندهد و اعتماد بازسازی شود نیاز است که فرد از رفتار خود واقعا پشیمان باشد و به زندگی مشترک تعهد داشته باشد و در کنار آن و آن چیزی که از اهمیت زیادی برخوردار است این است که در این تعهد ثبات داشته باشد و هردو زوج نیز سعی کنید به نیازهای یکدیگر توجه کنند و مشکلات موجود بینشان را شناسایی کنند و در برطرف شدن آنها تلاش کنند .

بهتر است اگر اطمینان به خیانت همسرتان دارید با ایشان صحبت کنید و در کنار آن قبل از هر گونه تصمیم گیری به صورت حضوری با همسرتان نیز به روانشناس مراجعه داشته باشید تا این خیانت ها مورد بررسی دقیق قرار گیرد و به هردویتان در این مسیر کمک شود.

با اینکه فرزندتان کوچک است اما دقت کنید که در جلوی فرزندتان در مورد اینگونه موضوعات صحبت نکنید تا از آسیب های احتمالی جلوگیری کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354282

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,725 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,640 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 115 بازدید
سوال شده سپتامبر 14, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط farahnaz ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 148 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط Behesht
1 پاسخ 193 بازدید
سوال شده می 12, 2019 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
6 پاسخ 547 بازدید
1 پاسخ 845 بازدید
سوال شده مارس 10, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 133 بازدید
1 پاسخ 90 بازدید
سوال شده دسامبر 8, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط الیزابت
1 پاسخ 55 بازدید
سوال شده اوت 1, 2023 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Farideh66 ممتاز (100 امتیاز)
...