مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راهنمایی جهت رفتار درست

88 بازدید
سوال شده می 20, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط Pari
سلام. خسته نباشید
دختری ۳۸ ساله هستم فرزند چهارم خانواده از ۶ فرزند
لیسانس گرافیک رایانه مجرد
شغل حسابدار محل زندگی تهران
مدت ۳ ماهه که با پسری آشنا شدم البته ایشون رو ۴ ساله که میشناسم. حدود یکسال پیش هم غیر مستقیم علاقش رو ابراز کرد من هم بهش علاقمند شده بودم ولی به دلیل کوچکتر بودن توجهی نکردم تا اینکه ایشون مجددا ابراز علاقه کرد ایندفعه موافقت کردم چون مدتی بود دنبال یه شخصی برای دوستی و حتی برقرار کردن رابطه * جنسی بودم چون شدیدا احساس نیاز میکردم ایشون رو انتخاب کردم چون هم بهش علاقه داشتم و هم حس جنسی به ایشون داشتم. ولی یه مشکل بزرگ دارم ایشون وقتی با من قرار میذاره و هم رو میبینیم همه چی خوب پیش میره ولی از فردای دیدار کم پیدا میشه خبری از من نمیگیره تا ۳ الی ۴ روز. من هم وقتی میبینم خبری نمیگیره متقابلا خبری ازش نمیگیرم. تا اینکه هفته گذشته من با میل خودم با ایشون رابطه سکس برقرار کردم ولی ایشون ترسیدن که پرده بکارت من رو از بین ببره. البته خودم هم ترسیده بودم ولی مخالفتی نکردم و یه رابطه بدون دخول انجام دادیم. دقیقا بعد این رابطه ایشون خبری از من نگرفته من خودم پیگیر شدم و ایشون جواب داده. من بابت این موضوع حس خیلی بدی دارم احساس میکنم مثل یه آدم هرزه بهم نگاه کرده خلاصه حال خوبی نسبت به این موضوع ندارم منم دو روزه ازش خبری نگرفتم نمیدونم دقیقا چیکار کنم هم دلم میخواد رابطه پابرجا باشه هم تحمل این رفتار رو ندارم‌. چون ارتباط کمی با آقایون داشتم شناخت زیادی ازشون ندارم دقیقا نمیدونم تو این مواقع چه رفتاری کنم و چی بگم. تصمیم داشتم حضوری ببینمش و ازش بپرسم علت رفتارهاش رو ولی غرورم اجازه نمیده. شما بگید من چیکار کنم؟ 
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 21, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات و نیازهای جنسی شما قابل درک می باشد اما بهتر بود زمان بیشتری را اجازه می دادید تا ایشان بیان کنند هدفشان از ابراز علاقه و در خواست آشنایی چیست ممکن است هدف ایشان ازدواج باشد و با این رفتار صمیمی شما باعث شده است که ایشان در دیدگاه خود دچار شک شوند.

بهتر است اجازه بدهید تا کمی آرامش بیشتری پیدا کنید و با ایشان صحبت کنید و از ایشان در مورد هدفشان از این رابطه سوال کنید و دیدگاهشان را در مورد این هدف چه ازدواج باشد و چه دوستی و ... جویا شوید تا بتوانید تصمیم گیری داشته باشید و نسبت به رفتارهای ایشان نیز آگاهی بیشتری داشته باشید.

دقت کنید که در جامعه ما اینگونه رفتارها و درخواست مورد تایید نیست و می تواند دیدگاه اشتباهی را در مورد شما ایجاد کند پس بهتر است در این مورد بیشتر دقت کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762

شاد باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,544 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 215 بازدید
سوال شده سپتامبر 12, 2019 در قبل از ازدواج توسط Fatima8379 ممتاز (140 امتیاز)
0 پاسخ 82 بازدید
سوال شده فوریه 17, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 210 بازدید
1 پاسخ 53 بازدید
سوال شده اکتبر 15, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط م ح
1 پاسخ 77 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2020 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط صادق موسوی حرفه ای (260 امتیاز)
1 پاسخ 64 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 338 بازدید
2 پاسخ 268 بازدید
...