مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

احساس میکنم همسرم داره بهم خیانت میکنه

1,277 بازدید
سوال شده می 27, 2019 در زوج درمانی توسط بی نام
ویرایش شده می 27, 2019
خانم هستم ۲۲ ساله، بعضی وقت ها نسبت به نامزدم شک میکنم مشاور هم رفتیم گفتن پارانویا ندارم ولی واقعا یه وقت هایی به نامزدم شک میکنم. چون چند وقت بود سرد شده بود و بهش گفتم، هروقتم دعوامون میشد بهم‌ میگفت باید بهت خیانت میکردم که وقتی بهم این حرفو میزنی حرصم نگیره اشتباه کردم بهت پایبند موندم. یه وقت هایی هم بهم میگه نزاشتی جوونی کنم. بعد تقریبا دو هفته خوب شدیم. الان جدیدا در یک گروه مختلط همسایه ها عضو شده و من حس میکنم رابطه شون با دختر ها داره منجر به خیانت میشه، چون همش تو گروه هستش، و خیلی راحت و صمیمی با دختر ها صحبت میکنه و بهم گفت حتی در مورد چهارچوب های زندگیمون صحبت کرده بود، منم بهش اعتراض میکنم میگه شک داری بهم. از کجا بفهمم به دیگری حس پیدا کرده یا نه؟ از کجا بفهمم رابطه ای بینشون داره شکل میگیره؟
نه میتونم گوشیشو چک کنم، نه ازش سوال بپرسم سریع عصبانی میشه و واکنش نشون میده. خواهش میکنم کمکم کنید
البته اینم بگم همش بهم میگه دوستم داره و بهم توجه هم‌ میکنه، رابطه جنسیمونم خیلی خوبه، میگه بهم خیانت نمیکنه ولی رفتار و حرفش گاهی اوقات باهم تداخل داره
3 پاسخ
پاسخ داده شده می 27, 2019 توسط بی نام
با سلام
اینکه در گروه مختلط هست خیلی دلیل محکمی نیست خیلی ها در گروه مختلط هستند مهم عمل فرد زیاد هم کنترل کردن ممکن فرد را فراری دهد عشق سه پایه دارد صمیمیت دوم تعهد سوم کشش جنسی هر کدام بلنگد در طولانی مدت ممکن شخص دیگه ای نفوذ کند  ممکن شما پارنوایا نباشید ولی اضطراب داشته باشید یا شخصی وابسته باشید همه این ها منجر به کنترل  ایشان میشود ممکن حرفهای ایشان موقع عصبانیت شما را نگران کرده در هر صورت مشخص نکردید شما در حال حاضر زوج هستید عقد کردید یا خیر اگر زوج هستید اون سه پایه عشق را رعایت کنید اگر نامزد به قصد ازدواج باید رابطه تان را هدفمند کنید شش ماه برای شناخت و تصمیم گیری کافی
دارای دیدگاه می 27, 2019 توسط بی نام
دقیقا همین صحبت هاش موقع عصبانیت هستش که باعث شده نگران بشم، چرا باید این حرفارو بهم بزنه؟ چون فقط ۲تا سوال ازش میپرسم؟ ۲سال هستش که نامزدیم. شناخت کافی ازش دارم، حس میکنم عوض شده و میترسم که خیانت کنه
پاسخ داده شده می 28, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات و نگرانی شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت کنید که شما در دوران نامزدی هستید و این دوران برای شناخت بیشتر می باشد پس بهتر است قبل از ازدواج سعی کنید با مراجعه به روانشناس برای بررسی دقیق مشکلات و دلیل شکل گیری این دیگاه در شما صحبت کنید و در همین پروسه رابطه این مشکلات را بر طرف کنید دقت کنید که با ازدواج این مشکلات برطرف نمی شود و حتی ممکن است بیشتر نیز شود .

برای اینکه به فردی بگوید خیانت کرده است باید ین خیانت ثابت شود اما نامزد شما نیز باید در زمان فعلی که متعهد به شما است ز یک سری رفتارها و صمیمت هایی که می تواند باعث حساسیت شما شود خوداری کنند و چارچوب های زندگی مشترکتان مشخص شود.

در این مسیر بهتر است طرحوارهای خودتان مورد بررسیدقیق توسط متخصص قرار گیرد و همچنین مشاوره پیش از ازدواج را نیز دریافت کنید تا به هردوی شما در این مسیر کمک شود.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

021-22685741

شاد باشید
پاسخ داده شده سپتامبر 15, 2022 توسط بی نام
تو دوران نامزدی رابطه دارید؟!مگه میشه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,143 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 496 بازدید
1 پاسخ 432 بازدید
سوال شده ژوئیه 22, 2019 در مشاوره مذهبی توسط باران
1 پاسخ 290 بازدید
2 پاسخ 373 بازدید
3 پاسخ 163 بازدید
2 پاسخ 471 بازدید
...