مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات بعد از طلاق و ازدواج سفید

282 بازدید
سوال شده می 29, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط آزیتا
سلام من ۲۶ سالمه و ازدواج اولم توی سن ۱۹ سالگی اتفاق افتاد . بعد از ۶ سال زندگی مشترک جدا شدیم چون من به مرور زملان فهمیدم که ایشون مشکل جدی جنسی داشتن و خیانت های مکرر با هر دو جنس . بیشتر با آقایون . بعد از اینکه مشکلو فهمیدم به خانوادم پناه آوردم و ازشون خواستم کمکم کنند که جدا بشم اما پدرم اجازه طلاق رو نداد و هیچ حمایتی نکرد ‌. منم مجبور شدم خودم تنهایی اقدام واسه طلاق کنم . توی این بین با آقایی آشنا شرم که سه سال از من بزرگتره و قبل ازدواجی نداشته و خوب از همون اول آشنایی خیلی منو ساپورت کرد تا بلاخره تونستم جدا شم و خونه بگیرم اما خوب به مرور رفت و آمدش زیاد شد و الان دیگه داریم توی یه خونه زندگی میکنیم . و منم چون شدیدا مدیون کمک هاش بودم و از طرفیم دوستش داشتم اصلا روم نمیشد بگم که نیاد خونم . چون از اولش حد و حدود واسه رابطه مشخص نکرده بودم . و بعدا کم کم فهمیدم ایشون پارانیود خفیف هم دارن و شکاکه ( دقیقا مثل بابام و بابام که متاسفانه معتاده )  الان من واقعا نمیدونم باید چیکار کنم . ایشون الان خودشو صاحب خونه میدونه و میدونم زندگی ما زیر یه سقف درست نیست اما نمیدونم چه جوری بگم و چه اقدامی انجام بدم . من فکر نمیکنم که گزینه خوبی واسه ازدواج باشه و تنها راهس جداییه ولی آخه چه جوری ؟؟ انگار دوباره میخوام طلاق بگیرم . و در ضمن شرایط مالیمم خیلی خوب نیست و پدر و مادرمم توی یه شهر دیگه ان و پدرمم اصلا نمیشه باهاشون زندگی کرد چون معتاده و همه اخلاقای زجر آور یه آدم معتاد رو میدونید که چیه . بهم یه راهنمایی بدین که من چیکار باید بکنم و با توجه به اینکه شرایط مالیم خوب نیست  چه جوری از این اوضاع نجات پیدا کنم ؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده می 29, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

بهتر است دقت کنید که شما در شرایط سختی قرار داشته اید و کمک ایشان به شما در آن زمان که کسی شما را حمایت نمی کرده است باعث ایجاد وابستگی شده است اما بهتر است دقت کنید که اگر ایشان را فرد مناسبی برای ازدواج نمی دانید بهتر است این رابطه را تمام کنید.

سعی کنید در آرامش و بدون توهین با ایشان صحبت کنید تا هدفشان را از این رابطه بدانید و از رابطه جنسی خوداری کنید تا بتوانید نتیجه بهتری بدست آورید .

با توجه به اینکه ایشان شکاک هستند بهتر است توجه بیشتری داشته باشید در صورتی که خطری شما را تهدید کرد بهتر است به صورت قانونی نیز اقدام کنید .

بیان کنید که اگر تصمیمشان ازدواج است مدتی را بدون داشتن رابطه با شما اجازه فکر کردن به شما بدهند و در کنار آن مشاوره پیش از ازدواج را نیز دریافت کنید تا با حضور ایشان مشاور به شما کمک کند .

دقت کنید که شما بخاطر احساس مدیون بودن به ایشان نباید ایجاد آسیب برای خودتان کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354762
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,478 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 513 بازدید
2 پاسخ 165 بازدید
سوال شده می 29, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
1 پاسخ 145 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
2 پاسخ 373 بازدید
0 پاسخ 100 بازدید
سوال شده سپتامبر 10, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط سلیمی
2 پاسخ 394 بازدید
...