مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشق دختر دخترخاله * بابام شده ام

410 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط علی اصغر
با سلام خدمت مشاورین محترم.
من 20 سالم هست و زمانی که بچه بودم دختر خاله * بابام میومدن خونه * مامان بزرگم و اونا یه دختر دارن که من با اون بازی میکردم و تقریبا هم بازی بودیم
خونشون اهواز بود از اول و الانم هست من از هموم موقع عاشقش شدم تو بچگی
اما ما با اونا اصلا رفت و آمد نداریم چون که خونشون اهواز هست و ما در اندیشه تهران زندگی میکنیم. در کل خانوادمون با اونا رفت و آمد ندارن مگر اینکه تو یه مراسمی همدیگرو ببینیم که خیلی احتمالشم کمه. من آخرین باری که دخترشونو دیدم همون دوران بچگی بود و الان نزدیک به 10 ساله که ندیدمش. تا اینکه چند ماه پیش اتفاقی تو اینستاگرام خواهرش رو پیدا کردم و فالو کردم و از فالورهای خواهرش خودش رو پیدا کردم. اما فالوش نکردم چون اصلا خوشم نمیاد ارتباط مجازی داشته باشم. من تمام فکر و ذهنم اینه که الان این دختر بعدا از دستم نره چون ما رفت و آمد نداریم و اونا خونشون اهوازه و ما تهرانیم. اون هم هم سن خودمه الان خودم نمیخوام باهاش ارتباطی داشته باشم میخوام وقتش که شد این موضوع رو بیان کنم با خانوادم چون سنم خیلی کمه الان اما خیلی نگران اینم که چون خونشون اهوازه و منم تک فرزندم برای ازدواج با اون شاید اون بخواد همون اهواز بمونه و زندگی کنه و خانواده * منم با این قضیه مخالفت کنن. به نظرتون درست ترین کار در چنین شرایطی چیه؟؟ آیا دو خانواده که خیلی از هم دورن اما با هم فامیل دور هستن میتونن به نظر شما با هم ارتباط بگیرن برای ازدواج ما بعدا؟؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

بهتر است دقت کنید که برای ازدواج نیاز است که به شناخت نیز در کنار علاقه برسید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید .دقت کنید که ازدواج تنها بخاطر علاقه آن هم علاقه ای که در دوران نوجوانی شکل گرفته است ممکن است باعث ایجاد وابستگی عاطفی در شما شود و باعث شود که موضوعات مهمی را نادیده بگیرید بهتر است اجازه بدهید که ایشان به عنوان یک انسان بالغ در زمان مناسب نسبت به این موضوع تصمیم گیری داشته باشند.

1. آیا شما از روحیانت و باورهای ایشان اطلاع دارید؟

2. ایا از نظر خانواده شما دیدگاه مثبتی در مورد آنها وجود دارد؟

3. چند مدت دیگر طول می کشد که از نظر اقتصادی و اجتماعی در جایگاه بهتری قرار بگیرید و امادگی شروع یک زندگی را داشته باشید؟

4. آیا امکان نامزدی تا بهتر شدن شرایط اقتصادی و اجتماعی برای شما وجود دارد؟
دارای دیدگاه ژوئن 9, 2019 توسط علی اصغر
سلام ممنون از پاسختون من ایشون رو بچگی میشناسم و میدونم فرد کاملا با اخلاق و بسیار مهربونی هستند.
اگر من به خانواده ام بعدا بگم فکر میکنم به احتمال زیاد این دختر رو تایید میکنن چون به هر حال فامیل پدرم هستند و قبلا خانواده ام این دختر رو دیدند اما چون خیلی ساله که رفت و آمد نداریم شاید خانواده ام از خانواده این دختر خوششون نیاد و همش نگران اینم اما مطمئنم که از خود این دختر خوششون میاد.
من هر وقت که کار ثابت و با بیمه داشته باشم و احساس کنم که میتونم یک خانواده رو اداره کنم اون موقع برای ازدواج آماده هستم  اما به دلیل ادامه تحصیل دادنم و تحصیل کردنم در دانشگاه این اتفاق ممکنه به تاخیر بیفته
در مورد سوال چهارتون هم بگم که من الان 20 سالمه و در حال تحصیل هستم و سربازی هم نرفتم قطعا الان شرایط نامزدی و ازدواج رو ندارم پس مجبورم صبر کنم تا اینکه وضعیت جور بشه
و همشم نگران اینم که تا اون موقع این دختر از دست من نپره بدون این که خبری داشته باشم چون دور هستیم از هم و با هم هیچ ارتباط و رفت و آمدی نداریم.
ولی از نظر شناخت این دختر من خودم این دختر رو میشناسم و خانواده هم شاید چون رفت و امد نداریم کامل نشناسنش اما باز در مراسمی جایی دیدن این دختر رو باهاش معاشرت داشتن و شناخت نسبی هم دارن ازش.
در ضمن من نمیدونم ایشون هنوز منو یادش هست و علاقه ای به من داره از همون دوران
خدا کنه که اینجوری باشه.
پاسخ داده شده فوریه 26, 2020 توسط مانی
چرا از الان اقدام نمی کنید به یک بهانه به اهواز برویید  و از نزدیک ملاقات کنید احتمالا اونا هم خوشحال بشوند  در انصورت علاقمندی خودتان بگید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,287 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 281 بازدید
2 پاسخ 554 بازدید
3 پاسخ 211 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 298 بازدید
9 پاسخ 8,594 بازدید
...