مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره سلامتی

672 بازدید
سوال شده ژوئن 9, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ندا
سلام.من 18 سالمه. وزنم 68 و قدم 170. مشکلم با قدمه.همیشه از همه همکلاسیام بلند تر بودم. هیچوقت نتونستم کفش پاشنه بلند بپوشم.  بخاطر قدم قیافم هم خییییلی بزرگ تر از سنم میزنه طوریکه وقتی با بابام بیرون میرم مغازه دارا یا کسایی که نمیشناسنمون میگن شما زن و شوهرید و من خیلی خجالت میکشم . با مامانم هم جایی میرم همه فکر میکنن خواهریم. اعتماد به نفسمو از دست دادم کاملا . وقتی میبینم بقیه چجوری واسه قد بلند شدن تلاش میکنن دلم میخواد بمیرم. لطفا یه راهی بهم بگید که قدم کوتاه بشه.الان چند ماهه به جز مدرسه هیچ جایی نرفتم چون از قدم خجالت میکشم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 9, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن حساسیت نسبت به اندام های بدن بیشتر می شود . در حالت واقعی قد شما متناسب می باشد ولی اینکه شما زیاد به آن توجه می کنید نیز قابل فهم می باشد .

راهی برای کاهش قد وجود ندارد و نیاز است که شما این موضوع را بپذیرید و سعی کنید با بدن خودتان و ویژگی هایی که دارید رابطه بهتری ایجاد کنید.

1. چند دت است توجهاتان به قدتان جلب شده است؟

2. در بین دوستانتانو خانواده بلند قدی شما چگونه برداشت می شود و نظر آنها چیست؟

3. چند ویژگی مثبت خودتان را بیان کنید؟

4. روابط شما با همسالان و خانواده چگونه است؟
دارای دیدگاه ژوئن 9, 2019 توسط ندا
سلام مجدد. قدبلند ارثیه تو خانوادم چون پدر و مادرم دختر عمو پسر عمو هستن و پدربزرگ ها و عمو هام و دایی هام و خاله و عمه هام هم قد بلندن. کلا همه * خاندان و اقواممون قد بلندن. نزدیک 7 ماهه که نسبت به قدم حساسم ولی بیشتر همکلاسیام و دوستام بهم میگن خوشبحالت و غبطه میخورن که قدم بلنده.با خانواده رابطه خوبی دارم با دوستام هم رابطم معمولیه چون حساسم و خیلی رابطه قوی نمیتونم برقرار کنم ولی تو همین رابطه معمولی هم زود اعتماد میکنم و زیر و بم زندگیمو تعریف میکنم که خودم متنفرم از این کارم اما نمیتونم بزارم کنار. ویژگی مثبت؟؟؟ نمیدونم واقعا چی دارم.هیچ شناختی نسبت به خودم ندارم. آدم ساکتی هستم ولی چیز دیگه ای به ذهنم نمیرسه.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,765 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 256 بازدید
1 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 121 بازدید
0 پاسخ 139 بازدید
سوال شده نوامبر 17, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Saharlllll ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 223 بازدید
سوال شده نوامبر 9, 2022 در قبل از ازدواج توسط سوگول
0 پاسخ 192 بازدید
...