مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من الان دارای سن ۱۷ سال هستم لطفا سوالمو کامل بخونید با تشکر

551 بازدید
سوال شده ژوئن 14, 2019 در قبل از ازدواج توسط Non
سلام عرض ادب خدمت شما.
من حدود ۱ ماهی هست تو سن ۱۷ سالگی عقد کردم و شرایط خانوادگی من قبول رابطه جنسی تو این مدت رو نمیشه و تا زمان عروسی که حدود ۴ سال دیگه هست ما رو منع کردند
۲ سوال خدمتتون داشتم
۱ من الان الت تانسلی ۱۵ سانتی رو دارم آیا هنوز امکان بزرگ شدن وجود داره؟
۲ توی همه سایت ها میگن متوسط سایز بین ۱۰ تا ۲۰ هست اما من هر روز ترس از این دارم که همسر من از این سایز راضی نباشه امروزه دیگه همه چشم و گوششون بازه از این میترسم که رابطم به خاطر این موضوع خراب شه ممنون میشم کمک کنید
دارای دیدگاه می 4, 2023 توسط بی نام
کاش کودک همسری تموم بشه حداقل سن ازدواج ۲۰ سال بشه:/
5 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 14, 2019 توسط هادی قاسمی
امروزه با پیشرفت دانش پی بردن که سایز آلت تناسلی زیاد مهم نیست تو رابطه جنسی. ملاک عمل تو نو عشق بازی با کلمات احساسی و آماده کردن طرف مقابل تا رابطه جنسی. . زن ها رو بیشتر باید از طریق ذهنی و روحی و عاطفی به اوج لذت برسونی نه از لحاظ بدنی
البته بگم این در صورتی هست که آلت تناسلی نباید از 7 سانت کمتر باشه
پاسخ داده شده فوریه 26, 2020 توسط مانی
در رضایت جنسی ملاک سایز آلت نیست برای ارضا حتی می توان از روش های دیگر استفاده نمود.

شما الان عقد کردید و زن و شوهر هستید خودتان تصمیم بگیرید که در یک مکان خصوصی مثل مهمانخانه دور از دید اقوام همدیگر را ببینید.
پاسخ داده شده اکتبر 7, 2020 توسط tahoof
س
الان ازدواج کردید؟
چ زود اقدام کردی دادا/(((-_-)))/
پاسخ داده شده می 4, 2023 توسط بی نام
سلام،

۱. درباره اینکه آیا هنوز امکان بزرگ شدن وجود دارد، باید بگویم که این به عوامل مختلفی مانند ژنتیک، سن، تغذیه و وضعیت سلامتی شما بستگی دارد. در هر صورت، به طور کلی، اکثر مردان تا سن ۲۱ سالگی به اوج رشد خود می‌رسند. پس اگر هنوز در این بازه سنی هستید، امکان بزرگ شدن وجود دارد.

۲. اندازه عضو تناسلی یک مرد نه تنها برای خود شما بلکه برای همسرتان هم مهم است. اما باید به یاد داشت که اندازه عضو تناسلی تنها یک عامل در رابطه جنسی نیست و فقط به اندازه آن توجه کردن کافی نیست. همچنین، همسر شما باید به شخص شما علاقه‌مند باشد و این نباید تنها به اندازه عضو تناسلی شما بستگی داشته باشد.

به هر حال، اگر با این مسئله دچار استرس هستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و از او درباره روش‌های افزایش اندازه عضو تناسلی و همچنین راه‌های کاهش استرس در این زمینه سوال کنید.
دارای دیدگاه می 4, 2023 توسط بی نام
برای 4 سال پیشه
پاسخ داده شده می 4, 2023 توسط بی نام
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,019 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,559 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 136 بازدید
...