مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عدم برطرف ساختن نیاز جنسی از جانب همسرم در دوران نامزدی

1,343 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط theboy ممتاز (100 امتیاز)
سلام

من و خانومم ۴ ساله که با هم در ارتباطیم و ۷ ماهه که نامزد کردیم و محرم شدیم و علی رغم میل باطنی جفتمون خانواده ها برای عروسی عجله ای ندارند و تقریبا موکول کردند به یک الی دو سال آینده. همسرم از اقوام نزدیک هستند و شناخت کامل از هم داریم و روابط عاطفی بسیار خوبی هم داریم و مشکلی از این بابت نداریم و ازدواجمون حتمیه.

اما نکته اصلی…

من به شدت محتاج به رفع نیاز های جنسیمم و بگم که جفتمون مقید به عدم انجام رابطه جنسی کامل (دخول) هم هستیم و چند باری هم که اقدام به رفع نیاز های همدیگر کردیم از طریق ملاعبه و عشق بازی و … بوده. ولی همسرم به شدت نسبت به انجام این کار ها بعد این همه مدت گارد داره و اگرم انجام بده با بی میلی و حال بده و اصلا دوست نداره که دیگه جدیدا هم انجام نمیده. مدت هاست سعی میکنم بش فکر نکنم ولی واقعا نمیتونم و تحت فشارم و بار ها به فکر خودارضایی بودم ولی خب نمیتونم. بار ها موضوع رو براش مطرح کردم اما میگن نیتونم حالم بد میشه. واقعا نیاز دارم که بتونم نیاز هامو برطرف کنم. حتی من به خاطر ریزش مو قرص Finastride مصرف میکنم که باعث کاهش میل جنسی هستش که خوشحال بودم دیگه خوب میشم که هیچ توفیقی نداشت. لطفا راهنماییم کنید. جفتمون هم ۲۴ سال داریم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مواقع وجود یک سری الگوهای فرهنگی و خانوادگی باعث می شود که تا زمانی که فرد یک رابطه رسمی محضری نداشته باشد با مشکلاتی در رابطه جنسی مواجهه شود و لذت لازم را از رابطه نبرد .

1. آیا صیغه محرمیت و یا عقد بین شما صورت گرفته است ؟ اگر پاسخ شما نه می باشد آیا امکان این موضوع برایتان وجود دارد؟

2. دیدگاه نامزدتان در مورد روابط جنسی در این دوران چیست؟

3. واکنش ایشان بعد از رابطه جنسی چه می باشد ؟

4. آیا در زمان رابطه جنسی لذت لازم را می برند و به نیازهای ایشان توجه می شود؟

5. از نظر خانوادگی رابطه جنسی در این دوران برای خانواده های شما پذیرفته شده می باشد؟

6. هریک از شما از نظر باورهای دینی در چه درجه ای می باشید نسبت به این روابط ؟
دارای دیدگاه ژوئن 16, 2019 توسط theboy ممتاز (100 امتیاز)
ویرایش شده ژوئن 16, 2019 توسط theboy
سلام، ممنون از پاسختون
این نکترو بگم که منظور از رابطه جنسی در کیس ما، رابطه جنسی کامل و عمل دخول نیست. هیچ کدوم در حال حاضر این موضوع رو نمیخوایم و تنها خواسته من و تنها کاری که انجام دادیم رفع نیازهامون از طریق ملاعبه بوده.

۱. بله صیغه محرمیت یکساله بین ما صورت گرفته که بعد از آن تبدیل به دائم شود. علت وجود این مراحل هم حرف فامیل است که تقی به توقی میخورد میگن خب چرا اینا اینقد سریع عقد دائم خوندن؟ مگه همو میشناختن و امثال این حرف ها...

۲. باز هم تاکید دارم که من اصلا در مورد رابطه جنسی کامل صحبت نمیکنم.
هنگامی که خودشون در حال لذت بردن باشن کاملا مشخص است که شرایط را دوست دارن....اما هنگامی که این بالعکس این اتفاق می افتد به شدت از عضو تناسلی مردانه و متقابل این کار ها هراس دارن و با بی میلی و ترس و عجله اتفاق می افتد و بعد از ۷ ماه میگن دوست ندارم یا آماده نیستم...شناخت ما نسبت به هم از ۴ سال گذشته شروع شده و تنها یک سری محدودیت هاست که در این مدت ۷ ماهه برداشته شده.

۳. احساس ندامت و غالبا کمی بد خلقی...با این که بسیار سعی میکنم بعد از رابطه پشتیانیشون کنم و حالشونو خوب نگه دارم...و فقط دوست دارن زودتر به خونشون برسن و برن.

۴. مدام میپرسم که خب الان چه کاریو دوست داری؟ چه کار کنم؟ نکنماهستیم که جلوی مادر زنم همو  ب حال دربارش بحث نشده...اما اینقد خجالتی ؟ و موقعی سعی در رفع نیازهاشون دارم واقعا متوجه میشم که از ته دلشون لذت میبرن و راهنماییم میکنن که چه کار هایی کنم یا نکنم.

۵. واقعا نمیدونم و بحثی نشده و اینقد خجالتی هستیم که حتی جلوی کسی روبوسی هم نمیکنیم.

۶. هر دو خانواده مذهبی هستن ولی متاسفانه خانواده خانم سنتی...این مورد هم بگم که پدر خانومم چند سالیست به رحمت خدا رفته اند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,296 دیدگاه

2,235 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 351 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ناشناس
1 پاسخ 140 بازدید
2 پاسخ 1,247 بازدید
2 پاسخ 1,344 بازدید
1 پاسخ 156 بازدید
سوال شده ژان 23, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط اشکان
1 پاسخ 1,142 بازدید
سوال شده مارس 4, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط محمد
2 پاسخ 1,326 بازدید
سوال شده مارس 24, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
2 پاسخ 1,233 بازدید
سوال شده مارس 8, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Ss حرفه ای (500 امتیاز)
...