آیا واقعاً بوسپیرون با دولوکسیتین تداخل داره یا نه

14 بازدید
سوال شده 17 ژوئن 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد روحی
تا حالا رواندرمانی نرفتم

من کارمند هستم که به دلیل این بیماری ها نمی تونم حواسم رو جمع کنم و کارها را درست تحویل بدم.به همین دلیل مدام مورد سرزنش و سرکوفت قرار می گیرم.

من تقریبا همه داروهای روانپزشکی را استفاده کردم ولی این نسخه جدید را حدود سه ماهه مصرف می کنم.

مهمترین سؤال اینه که آیا واقعاً بوسپیرون با دولوکسیتین تداخل داره یا نه؟چون تو اینترنت به تداخل آنها تاکید زیاد شده است.آیا همدیگه رو بی اثر می کنن؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده 17 ژوئن 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (38,020 امتیاز)
لطفا پاسخ را در زیر سوال قبلی ارسال کنید تا سوال قبل شما قابل مشاهده باشد .

این داروها ممکن است در بعضی از افراد با یکدیگر تداخل پیدا کنند اما به این معنی نمی باشد که برای شما نیز حتما این اتفاق رخ می دهدچون پزشک به اینکه زمان و دوز مصرف چگونه باشد توجه می کند بهتر است اگر در این مورد شک دارید و یا علایمی دارید که شما را نگران کرده است به صورت حضوری به متخصص خود مراجعه کنید تا بررسی لازم در این زمینه صورت گیرد .

درمان با داروی بوسپیرون نیاز به زمان دارد و در طولانی مدت پاسخ می دهد و داروی نیست که بعد از مصرف شما سریع علایمی را مشاهده کنید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران.

4,005 سوال

5,639 پاسخ

1,042 دیدگاه

2,948 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 56 بازدید
4 پاسخ 108 بازدید
3 پاسخ 83 بازدید
1 پاسخ 23 بازدید
1 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 5 روز قبل در مشاوره رایگان فردی توسط سینا
...