مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ادامه مشکل من با مادرم سر مسایل اعتقادی که به طور دقیق پاسخ داده نشده

226 بازدید
سوال شده ژوئن 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط vh
ویرایش شده ژوئن 19, 2019
با سلام

ممنونم از اینکه به سوال من پاسخ دادید ولی در حقیقت من هنوز پاسخ سوالم رو به طور دقیق نگرفته ام.  شما یکسری سوال کرده بودید در پاسخ اینکه من،  خواهر بزرگترم،  حتی همسرم بارها و بارها با ایشون به طرق مختلف صحبت کردیم که به هر حال هر کسی اعتقادی داره و حق داره مسیرش رو انتخاب کنه و هر چیزی ولو بر خلاف میل من،  باید به او شخص احترام گذاشت ولی ایشون اصلا توجه نمی کنه و قهر می کنه و نیش و کنایه هر بار می زنه.  و اینکه ما در خارج زندگی می کنیم و ایشون برای زایمان من اومدن وقتی چند باری بیرون می رفتیم با اینکه هوا سرد بود و من یه شال داشتم، با ماراه نمی اومد. همسرم مشکلی با حجاب من ندارن و معتقدن مخصوصا در محیط خارج،  یا باید حجاب کامل کامل داشت،  وگرنه یه روسری شل و ول خیلی بدتره و مسخره به نظر میاد.  مادرم ۷۵ سالشه و در مورد احساس من،  من وقتی پیش ایشون بخوام اون طوری که می خواد نباشم،  از بی توجهی و کنایه های اون عذاب می کشم مخصوصا وقتی مدتی بخواد بیاد پیش ما و در یک خونه باشیم.  ممنون می شم اگه بیشتر راهنمایی بفرمایید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 20, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام مجدد خدمت شما

دوست عزیز دقت کنید که شما در این سن نمی توانید افکار ایشان را تغییر بدهید و با توجه به اینکه خودتان نیز این نوع پوشش را قبول ندارید بهتر است در کنار احترام به ایشان مسیر خودتان را دنبال کنید و در مقابل رفتارهای ایشان واکنشی نشان ندهید و تایمی را که کنار شما حضور دارند را با یکدیگر در احترام بگذرانید هرچند که مسیر خودتان را می روید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,471 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 77 بازدید
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده ژوئیه 11, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ماندانا
1 پاسخ 122 بازدید
سوال شده مارس 11, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سارا
...