مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

باسرکارنرفتن همسرم چیکارکنم؟

75 بازدید
سوال شده ژوئن 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
سلام روزتون بخیر من 4ساله ازدواج کردم ویک سال هست که مستقل شدیم.منوهمسرم 23 سال سن داریم. همسرمن تک فرزنده ومن بچه اول خانوادم .همسرم خیلی اخلاق بچه گانه ای داره وتواین چندسال اصلا تغییری تورفتارش نداشته وخرج زندگی منو پدرشوهرم میده به این دلیل که همسرم نمیره سرکار ومیگه تاوقتی که بابام بهم پول بده سرکارنمیرم ما توچهارسال مشکلات زیادی داشتیم خیانت همسرم به من ودست بزن داشتنش. ومن تاپارسال عیدخونه پدرشوهرم زندگی میکردم. من پارسال بزورشوهرمو مشاوره وروانپزشک هم بردم وگفتند نشانه های افسردگی داره وبایددرمان بشه اما شوهرم نخواست که درمان بشه . الان من دوس دارم بچه دارشم اما باسرکارنرفتن شوهرم وسبک بازیایی که انجام میده نمیتونم اینکاروبکنم حتی مشاورم بهم توصیه کرد تاوقتی که مسئولیت پذیرنشده بچه دارنشیم . اما شوهرم به حرفم گوش نمیده وهنوزوابسته به خانوادشه وپدرومادرش هم به حرف من گوش نمیدن. واینکه اضافه کنم از دی ماه همسرم اعتیاد به موادگل پیداکرده وهرروز چندین باراین موادومصرف میکنه من به خانوادش اطلاع دادم اما پیگیرنیستن من دیگه قادربه ادامه زندگی نیستم لطفاکمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 20, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت داشته باشید که با آمدن بچه مشکلات زندگی شما برطرف نخواهد شد و حتی افزایش نیز پیدا می کند . مسئولیت پذیری ویژگی شخصیتی است که نیاز است در فرد وجود داشته باشد و  با یک سری آموزش ها در فرد رشد کند .

با توجه به اینکه برای ایشان تشخیص افسردگی داده شده است نیاز است که پروسه درمان را طی کنند و موضوعاتی چون مصرف مواد، بی مسئولیتی ، نداشتن تعهد (خیانت) ، پرخاش (کتک زدن ) و... رفتارهای پر خطری محسوب می شوند که نیاز است همسرتان از نظر بعد شخصیتی نیز بررسی شوند.

1. دیدگاه شما در مورد زندگی مشترکتان و ویژگی های همسرتان چیست؟

2. از آخرین خیانت همسرتان چقد زمان می گذرد؟

3. آیا یاشان نیز میل به داشتن فرزند هستند؟

4. از نظر بعد شخصیتی ایشان مورد بررسی قرار گرفتند؟

5. روابط عاطفی و جنسی شما رضایت بخش است؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,585 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 160 بازدید
سوال شده اکتبر 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط ahmadi ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده ژوئن 16, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط سعیده
1 پاسخ 175 بازدید
1 پاسخ 250 بازدید
3 پاسخ 106 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 133 بازدید
2 پاسخ 93 بازدید
1 پاسخ 129 بازدید
1 پاسخ 150 بازدید
سوال شده اکتبر 2, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط Behesht
...