مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عاشق پسری در ون در راه مدرسه شده ام چکار کنم؟؟؟

178 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط هانی
سلام و خسته نباشید.من دختری ۱۷ ساله هستم و چند ماهه ک عاشق یک پسر تو ونی ک باهاش مدرسه میرم شدم اون هم به من علاقه داشت و از حرکاتش و نگاهاش اینو میفهمیدم شماره خودشو داد ب دوستش ک ب من بده منم از قبل میخاستم بهش رو در رو بگم ک ازت خوشم اومده ولی خب نشد همون روزی ک ب من شماره داد و طبق معمول جایی ک من پیاده میشدم پیاده شد در صورتی که خونش اونجا نبود رفتم ک بهش بگم ازش خوشم اومده ولی خب من من کردم ولی اون فهمید منظورمو ولی حرفمو نگفتم از خجالت توی تلگرام خیلی سرد باهام حرف زد و یجوری داشت میگف همو بلتک کنیم فک میکنم ک برای این بود ک باخودش فکر کرد الان ک اومدم باهاش از نزدیک حسمو بگم چ دختر پررو و خرابیم و نظرش برگشت تا اینم دونفرو فرستاد تو تلگرام منو امتحان کنن برای دوستی به هرحال جواب سربالا ب اون دونفر دادم و دیگ جلوش دختر سنگینی شدم ک دوباره رفتارای قبلشو شروع کرد و جای من پیاده میشد و حتی وقتی یبار دید ک پسری دنبالم راه افتاده اونم اومد دنبالم ک اون اذیتم نکنه و اینها شاید برای اینک نظرش درموردم با فرستادن اون دونفر عوض شد اینجوری شد دوباره از وقتی هم ک مدرسه ها تعطیل شده پروفایلای غمگین میزاره و اینها میخاستم بدونم باید چیکار کنم برم حرفی بهش بزنم یا ن اصن چی بگم یا اون خودش میاد حسشو بهم بگه یا ن؟؟؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 22, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به جنس مخالف قابل درک می باشد اما نیاز است توجه داشته باشید که روابط و احساسات در این سن بیشتر بر پایه هیجان می باشد و می تواند برای شما با آسیب نیز همراه باشد و وابستگی ایجاد کند و تمرکز شما را از موضوعات اصلی زندگیتان دور کند .

همانطور که شما نیز اشاره کردید در این سن به دلیل اینکه هنوز فرد از رشد کامل عاطفی، اجتماعی، عقلی و... بهره دار نیست می تواند رفتارهای ششما به اشتباه برداشت شود و تاثی منفی سریع بر دیدگاه نوجوان ایجاد شود.

1. هدف شما از این رابطه چیست؟

2. این آقا از نظر شما  چه ویژگی دارند ؟

3. ایشان چند سال دارند؟

4. از نظر شما یک دختر سنگین چه ویژگی دارد؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,980 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 404 بازدید
3 پاسخ 215 بازدید
سوال شده سپتامبر 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
1 پاسخ 157 بازدید
سوال شده ژان 22, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط مهرگل۲۰
1 پاسخ 282 بازدید
2 پاسخ 417 بازدید
سوال شده ژوئن 8, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط علی اصغر
0 پاسخ 141 بازدید
...