مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

خسته شدم ترو خدا کمکم کنید 2 ( پاسخ سوالاتتونو دادم میشه جوابمو بدید)

257 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط لادن

راستش ببینید من فقط در برابر ایشون اینجوریم یعنی وقتی پسرعموهام که رفتارشون دقیقا مثل ایشونه رو میبینم هیچ واکنشی از خودم نشون نمیدوم ، حتی اجازه ی شوخی کردنو هم بهشون نمیدوم . حقیقتا هدفم نزدیکی بیشتر به ایشونه و اینکه منو ببینن و دوستم داشته باشن ، گاهی اوقات وقتی به طور نامحسوس نگاهم میکردن مچ شونو گرفتم البته ایشونم مچ منو گرفتن ولی خب چیکار کنم انگار در برابر ایشون یه فرد دیگه میشم. جوری شدم که اگر پسری رو تو خیابون ببینم نگاه کردن به اون پسر برای من خیانت به فردی که دوسش دارم محسوب میشه. ببینید خب مسلما من نمیتونم الان به فکر ازدواج با ایشون باشم چون سنمون کمه و هیچکدوم توانایی اداره ی یه زندگی رو نداریم اما هدف من یعنی ازدواج با ایشون تو آیندست.  وقتی مادرم به من این حرفا رو میگن معمولا از خودم  دفاع میکنم و میگم مامان تو خیلی حساسی مامانمم میگه تو غلط میکنی این رفتاراو کارارو انجام بدی اینا خط قرمز منه تو هم حق نداری ازشون رد شی وگرنه اونقدر میزنمت تا بمیری. رابطم با پدرم خیلی خوبه اما نمیتونم اینجور مسایلو بهشون بگم چون زود عصبانی میشن و میرن تو طرف مامانمو دو تایی شروع به توهین به منو میکنن. مادرم میگه اگه من این کاراتو به بابات بگم خداشاهده سرتو میبره.

1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 22, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
دوست عزیز دقت کنید که مادر شما نگران آینده و دیدگاه دیگران در مورد شما هستند بهتر است سعی کنید در کنار احترام به احساسی که نسبت به این آقا دارید سعی کنید روابط خود را مدیریت کنید تا بتوانید در آینده در زمان مناسب اگر ایشان نسبت به شما حسی داشتند اقدام کنند و شما در این مورد تصمیم گیری کنید .

در این زمان حتی اگر بین هردوی شما یک حس مشترک وجود داشته باشد ایجاد رابطه برای هیچ یک از شما مفید نمی باشد و می تواند در این سن برنامه زندگیتان را تحت تاثیر قرار بدهد .

اینگونه احساسات چون شما یاشان را بیشتر می بینیدو در سن حساسی قرار دارید قابل درک می باشد اما بهتر است  مدیریت شده و با بینش نسبت به سنتان باشد تا شما را دچار آسیب نکند.

سعی کنید تا جای در رابطه و صحبت پیش بروید که دیدگاه اشتباهی در مورد شما ایجاد نکند و هنجارهای خانوادگی نیز رعایت شود .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,622 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 155 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2021 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده ژان 24, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط شکست خورده ????
1 پاسخ 276 بازدید
4 پاسخ 2,632 بازدید
سوال شده ژوئیه 29, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 226 بازدید
سوال شده ژوئن 22, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط لادن
1 پاسخ 349 بازدید
2 پاسخ 101 بازدید
سوال شده فوریه 15, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...