مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

روابط دانشگاه

203 بازدید
سوال شده ژوئن 24, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
سلام من مدتی اصلا علاقه به درس دانشگاهم ندارم . و روابطم با دوستانم محدود کردم . در ترم اول با سه نفر دوست معمولی بودم. ولی بعد از مدتی تقرریبا به مشکل خودم . از نظر اخلاقی فرهنگی اعتقادی فرق داریم.  مثلا یکی شون فرد مذهبی که به شدت اهنگ رو قبول ندارن ولی من قبول دارم و گوش میکنم و در مجالسات ما اهنگ وجود داره . ولی ایشون حتی به هنگام جشن دانشجویی و از مسئولین بود سالن ترک کرد یا دوست دیگه خیلی حساس به رفتار با جنس مخالف و سر کلاس هست طوری که اروم بخندیم و... دیگری هم شل ول یعنی معرفت لازم تو دوستی نداره. من نمیدونم باهاشون چطور رفتار کنم. خارج دانشگاه فردی اجتماعی دوستان زیادی دارم حتی محازی با خیلی ها اشنا شدم ک روابط خانوادگی پیدا کردیم اهل تفریح رعایت چارچوب های کلی ام و... من تو دانشگاه اصولا با اقایون صحبت نمیکنم در واقع از زمان ک اومدم و با این دوستان اشنا شدم این امکان به وجود نیومده. من عقیده دارم نه خشک و نه بدون چارچوب.  حتی باعث شده من دوستان دیگه ایی نتونم پیدا کنم نمیدونم چیکار کنم دلم نمیخاد دیگه با اینها روابط داشته باشم
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئن 24, 2019 توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
لطفا کمک کنید
پاسخ داده شده ژوئن 24, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در روابط دوستی نیاز است که به افکار یکدیگر با وجود تمام تفاوت ها احترام گذاشته شود تا رابطه دسوتی سازنده و پایدار باشد .

اینکه شما بخواهید درس و دانشگاه را بخاطر روابط دوستی کنار بگذارید مانند پاک کردن صورت مسئله می باشد که می تواند بر روی مسائل دیگر زندگی شما نیز تاثیر منفی بگذارد و شما می توانید در محیط بزرگی مانند دانشگاه روابط اجتماعی متفاوتی را ایجاد کنید و در به سمت اهداف خودتان گام بردارید.

1. چند سال دارید؟

2. در روابط دوستی می توانید به دیدگاه دیگران احترام بگذارید؟

3. این بی علاقگی شما به درس و دانشگاه به دلیل روابط محدود با دوستان است؟

4. عملکرد درسیتان چگونه است؟

5. جنسیت شما چیست؟
دارای دیدگاه ژوئن 24, 2019 توسط فرشته
۱ _ ۱۹ ساله هستم
۲_ بله من حتی اعلام موافقت یا مخالفت خودم صریح بیان میکنم. و به دوستانم حتی همین مثال هایی که زدم احترام می زارم و تا حدودی رعایت میکنم .
۳_ من روابط محدودی با دوستانم در دانشگاه بله دارم. الان از نه ماهی که به دانشگاه میروم حدود پنج ماهه که اینگونه افکار و تصمیم گیری ها برایم پیش آمده است .
۴ _ عملکرد درسی من خوب سر کلاس اکثر مواقع گوش میکنم و نکته برداری میکنم .و و معدل الف هم شدم ترم پیش ۱۸ شدم و امتحاناتم هم میخوانم مشکل درسی خاصی ندارم
۵ _ خانم هستم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,101 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 150 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
5 پاسخ 175 بازدید
2 پاسخ 143 بازدید
3 پاسخ 148 بازدید
1 پاسخ 147 بازدید
1 پاسخ 113 بازدید
1 پاسخ 136 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Ali.Kh9978 حرفه ای (220 امتیاز)
5 پاسخ 567 بازدید
1 پاسخ 220 بازدید
سوال شده ژان 4, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...