مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشاوره انلاین

96 بازدید
سوال شده ژوئیه 14, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
با سلام و خسته نباشید لطفا در مورد تغذیه سالم برای فردی که هر روز بیشتر وقتش رو صرف فعالیت های ذهنی مثل مطالعه میکنه راهنمایی کنید. بنده مصرف پروتیین های جانوری رو به جز تخم مرغ که هر روز مصرف میکنم متوقف کردم و همچنین غذا های چرب که معمولا میخوریم و غذاهایی که کلسترول رو بالا میبرن رو متوقف کردم میخوام که بیشتر مصرفم سبزی باشه و وعده های غذایی رو با سبزی پر کنم (به عنوان اصل غذا).

من به شدت نیاز دارم به اینکه غذاهایی بخورم که کاملا به حافظه و تمرکزم کمک کنه. خوردن غذاهای که قند خونو در حد زیاد بالا میبرند هم قطع کردم و تقریبا تماما وعده ها با سبزی و میوه و آب پر کردم و  مصرف مواد غذایی نشاسته دار و کربوهیدرات پیچیده رو هم کامل کم کردم. میخوام بجای پروتیین هایی که میخوریم پروتیین گیاهی هم جایگزین کنم.

لطفا راهنمایی کنید که من چطور میتونم این کارو انجام بدم؟ من از یک روش خواب استفاده میکنم و هر روز 22 ساعت بیدارم و تقریبا همیشه فعالیت ذهنی دارم و نیاز دارم که عادت تغذیه طوری باشه که کامل بتونم تمرکز کنم برای همین ممنون میشم راهنمایی کنین تا من این برنامه غذایی رو بتونم داشته باشم و معادل گیاهی چیزهایی که حذف کردم رو داشته باشم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 14, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

مصرف تغذیه بسته به میزان کار و میزان کالری که سوخت و ساز می شود در بدن و همچنین سن و میزان ورزش متفاوت می باشد بهتر است قبل از اینکه مصرف نشاسته ،چربی، قندو... را به صورت کامل از برنامه روزانه خود حذف کنید به صورت حضوری به متخصص تغذیه مراجعه کنید تا در این مسیر به شما بسته به سیستم بدنی و نوع فعالیت کمک شود.

میزان خواب شما با توجه به توضیحاتتان دو ساعت می باشد دقت کنید که این میزان خواب رای عملکرد اصلی در طول روز خیلی کم می باشد و ممکن است باعث شود که شما عملکرد اصلیتان را نتوانید داشته باشید.

1. چند سال دارید؟

2. کار شما چیست؟

3. به چه دلیل این میزان از مواد غذایی خود را حذف کرده اید؟

4. با این میزان خواب در طول روز عملکرد خوبی دارید ؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,862 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 148 بازدید
1 پاسخ 132 بازدید
0 پاسخ 90 بازدید
سوال شده Mar 31, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بهاره
1 پاسخ 79 بازدید
سوال شده اوت 14, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط atiye ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 108 بازدید
1 پاسخ 598 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 108 بازدید
سوال شده دسامبر 12, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط پشمک بابا
1 پاسخ 54 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط مهران
...