مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

عدم خوشحالی و رضایت از همسر

229 بازدید
سوال شده ژوئیه 20, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط حسن
با سلام

بنده آقایی هستم که سه سال است متاهل شده ام و سنم 33 سال و همسرم 30 سال دارد

قبل از ازدواج تجربه داشتن دوست از جنس مخالف را نداشتم و ازدواج بنده هم به صورت سنتی بود و هر چند که گاهی خیلی دوست داشتم و حتی دوست دارم ارتباط با جنس مخالف را تجربه کنم و نه حتما به خاطر مسائل جنسی بلکه بیشتر به خاطر تفاوت های این رابطه و حس خاص عاطفی موجود در آن و همچنین کاراکتری که خودم با تمام وجود آنرا انتخاب کنم.

زمانیکه با همسرم آشنا شدم و سوالاتی رد و بدل شد از لحاظ خانوده و عقاید هم فکر بودیم ولی بنده به طور کلی 50 درصد از اندام و چهره ایشان رضایت داشتم و هر چند که در دوران مجردی دوست دختر نداشتم ولی دختر خانم هایی که به طور اتفاقی در دانشگاه یا در خیابان دیده بودم بیشتر از خانم خودم بر روی من تاثیر میگذاشتند و راحتتر بگویم حالم را بهتر و شاداب تر میکردند ولی وقتی چهره همسرم را برای اولین بار دیدم اتفاق خاصی در من نیفتاد و خیلی عادی بودم. بالاخره و با این تفاسیر که دختر خوبی است و خانواده خوبی داشت وارد بحث ازدواج و زندگی شدیم و هر روز من با خودم درگیر هستم که چرا خانم زیباتر و بهتری انتخاب نکردم هر چند که واقعا همسرم دوستم دارد و کدبانو است.

ببخشید که طولانی شد ولی واقعا خواستم کل شرایطم را شرح داده باشم. در آخر اینکه آنقدر که الان با خودم مشکل دارم در دوران نامزدی و دورانی که به اصطلاح گرم نامزد بازی بودیم این مشکلات روحی و ناراحتی ها را نداشتم هر چند که بازم  گهگاهی در ذهن من خطور میکرد که نکند اشتباه انتخاب کرده باشم چون کمی دلم راضی به این انتخاب نبود.

به من کمک کنید بتوانم این مشکل را با خودم حل کنم قبل از اینکه من و همسرم دچار عواقب بدی بشویم.  

واقعا ممنونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 21, 2019 توسط بی نام
زن زیبا برای همه هست دوست داشتی زنن داشته باشی که جا می رفتی چشمم هرزمرد روش بود اون زن شما نبود زن همه مرد بود به پاکدامنک زنن افتخار کن زیباکه با ابن لوازم. آرایش و عمل زیبا حال موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,458 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 173 بازدید
سوال شده مارس 30, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
0 پاسخ 59 بازدید
0 پاسخ 152 بازدید
1 پاسخ 120 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط دلگیر
3 پاسخ 446 بازدید
2 پاسخ 205 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط مینا
1 پاسخ 199 بازدید
2 پاسخ 322 بازدید
1 پاسخ 498 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
...