مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

در خواست پول و شارژ کردن دوست پسرم از من

2,370 بازدید
سوال شده ژوئیه 25, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
سلام من ۱۸سالمه و حدود یه سال پیش با پسری آشنا شدم که ملیتشون ایرانی نیست و رابطه * خوبی داریم .من تا حالا از دوست پسرم در خواستی نداشتم اما اون هرموقع که شارژ میخواد زنگ میزنه که میتونی برام شارژ بفرستی یا یروز که بیرون بودیم بهم  گفت ده تومن پول بده بهم کارتشو جا گذاشته بود تو این مدت رفتارهایی کرده که ثابت کنه دوستم داره اما این کاراش منو اذیت می‌کنه و من از در خواست شارژ کردنش ناراحت میشم چون من یه دخترم و وظیفه ای ندارم براش شارژ بفرستم لطفا راهنماییم کنید چیکار کنم و باهاش بمونم یا نه!؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژوئیه 25, 2019 توسط راهنما
با سلام دوست عزیز ببینید شما در این گونه روابط تعهدی به انجام چنین کارهایی ندارید و طرفین  باید این موارد را بدانند. این موضوع را با خود ایشان مطرح کنید البته با لحن دوستانه. به هر حال کار خطایی از شما سر نزده و در صورت اتفاق اگر ایشان ناراحت بشوند و دلسرد بشوند مشکل شما نیست. بهتر است سوال کردن در این مورد که این دوستی را به خاطر این مشکل قطع کنم یا نه تجدید نظر بفرمایید چون در ازدواج هم مشکلات همچنین پیش می ایند و جایی برای قطع رابطه نیست. از این فرصت برای کنترل کردن توانایی های اجتماعی در مورد حفظ روابط و تلاش برای بهبود آن استفاده کنید و سعی کنید مشکل را دو طرفه با آرامش حل کنید و دوستی را تداوم ببخشید البته در صورتی که منافع دو طرف کاملا احترام گذاشته شوند و کاری از طرفین سر نزند که باعث آزردگی مکرر طرف مقابل شود.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,303 دیدگاه

2,415 کاربر

سوالات مشابه
6 پاسخ 361 بازدید
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده می 12, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
3 پاسخ 299 بازدید
سوال شده سپتامبر 12, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط Fateme حرفه ای (200 امتیاز)
1 پاسخ 1,621 بازدید
سوال شده می 9, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
0 پاسخ 158 بازدید
سوال شده نوامبر 16, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط m_a
...