مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج زن بیوه بچه دار با مرد بیوه بچه دار چه مشکلات دینی میتواند داشتع باشد؟

691 بازدید
سوال شده اوت 2, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط لیلا۹۸ ممتاز (100 امتیاز)
با سلام، زنی هستم با یه دختر ۶ ساله. ۴ سال پیش همسرم به رحمت خدا رفته. مردی بهم پیشنهاد ازدواج داده که اونم همسرش فوت کرده و یه پسر ۵ ساله داره. آدم مومن معتقد و مورد قبولم هست اما من از لحاظ بچه ها نگرانم و نمیتونم تصمیم بگیرم چون دختر من پسر ایشون کاملا غریبه به هم و نامحرم خواهند بود و نگهداشتنشون در یه خانه مخصوصا در سنین حساس ریسک بزرگی هست. در حالی که خودم هم شاغلم و بالطبع نواقعی دخترم خونه تنها خواهد ماند. نمیدانم چه کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 12, 2019 توسط مجسن
100 درصد شک نکن از یه سنی به بعد نگاه جنسی به هم دارن(چون تو سنی که عقلشون می رسیده ازدواج کردین) و احتمال داره به سکس منجر شه ترجیحا با یه مردی که دختر داره یا بچه نداره ازدواج کنی بهتره ولی اگر هم نشد باید خیلی مواظب باشی و درست تربیت کنیشون حرفم بی سند نیست ببین جامعه ایران جامعه ایه به لحاظ جنسی به شدت بسته و پسرو دختر از یه سنی به بعد تحت فشار جنسی شدید قرار می گیرن طبیعتا پسر یا دختر از برقراری رابطه با خواهر و برادر تنی شرم دارن ولی در اینجور موارد وضع فرق می کنه، حالتی رو در نظر بگیرید که هر دو به سن 14 و 15 رسیدن و با توجه به جامعه امروز و وضعیت شبکه های اجتماعی و اجتماع مسلمه که در این سن به شدت تحت فشار جنسی هستن پدر و مادر هم خونه نیستن و می شود آنچه نباید بشود حقیقتی هست من و شما هم بودیم نمی تونستیم خودمونو کنترل کنیم ولی خب ترس از این موضوع دلیل میشه با کسی که دوستش داریم ازدواج نکنیم؟ به نظرم نه اگر پسر طرف، شما رو به عنوان مادر قبول کنه خب طبیعتا دخترتون رو هم به چشم خواهر می بینه و روش غیرت پیدا می کنه. صحبتای ابتدای ام بابت این بود که نگرانیتون 100 بجاست ولی خب اگر مرد رو خیلی دوست دارید باید خب با این موارد هم کنار بیاید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,971 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 458 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 438 بازدید
سوال شده دسامبر 20, 2017 در قبل از ازدواج توسط احسان
2 پاسخ 254 بازدید
1 پاسخ 97 بازدید
سوال شده ژان 18, 2020 در مشاوره تلگرامی توسط بی نام
...