مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تنبیه که میشوم یا وقتی که تنبیه می بینم...

4,588 بازدید
سوال شده اوت 11, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
ویرایش شده اوت 11, 2019
سلام وقت به خیر

عذر میخوام من مشکلی دارم که خیلی داره عذابم میده از نظر مذهبی

ببینید من چند ساله که وقتی صحنه تنبیه شدن کسی رو در یه فیلم میبینم یا کسیو شلاق میزنن یا حتی دعواش میکنن یا حتی معلمی بچه رو از کلاس بیرون میکنه یا کف دستش خط کش میزنه. و یا حتی کتاب که میخونم اگه کسی به کسی سیلی بزنه یا دعواش کنه معذرت میخوام اما اول میسوزم بعد مقداری آب از من خارج میشه و ضربان قلبم بالا میره. حتی اگه پدری بچه شو جلوی من تنبیه کنه. خیلی ناراحت هم میشم از اینکه داره بچه رو کتک میزنه، اینو بگم قبلش. بعد من کنکور دارم و یه مشاور دارم که ایشون خیلی سخت گیرن. اگه کم کاری کنم تنبیهم میکنن و خب طبیعتا یکمی هم دعوام میکنن. من سال ها سعی کردم کتاب که میخونم یا فیلم که میبینم این جور اتفاقایی که برای اطرافیانم دیدنش کاملاااا طبیعیه رو رد کنم هر چند خیلی سخت بود ولی الان بحث درسی خودم در میونه و من واقعا با مشاوری که همه دنبالش هستن دارم درس میخونم و وضع درسیم عالیه اما اینکه اشتباهی نکنم و ایشون منو دعوا نکنن یا بگم تنبیهمم نکنن  کاملا شدنی نیست. کمااینکه من با سخت گیری خیلی خیلی پیشرفت میکنم و بهترین تلاشمو میکنم. به قولی باید چوب بالای سرم باشه. تنبیهم در حد همینه که باید بیشتر بیدار بمونم یا تعداد تست بیشتری بزنم ولی وقتی ایشون دارن برای من تنبیه تعیین میکنن یهو خیس میشم یکم و وقتی قبل تنبیه یکم دعوام میکنن اگه مدت زمانش از چند دقیقه بیشتر شه یا مثلا بگن فعلا برو درس بخون و نیم ساعت دیگه بیا که هم برنامه فردا روبهت  بدم هم تنبیهت رو مشخص کنم  تموم اون نیم ساعت حس میکنم دارم خیس میشم و این خیلی ناراحت و اذیتم میکنه.  از اینکه ایشون تنبیهم کنن از خودم دلخور میشم ولی اینکه من براشون مهمم و به وضع درسیم اهمیت میدن اون تنبیه برام نفرت انگیز نمیکنه و در واقع دوست دارم وقتی کسی دوستم داره یا براش مهمم گاهی دعوا یا بخاطر اشتباهی که در حق خودم کردم تنبیهم کنه به خاطر خودم. یعنی از نظر روحی خوشحال میشم که حواسشون به من هست. منتهی وقت انجام تنبیه هم این مشکل رو دارم و اب ازم خارج میشه و راستش خیلی اذیت میشم. گاهی تصمیم گرفتم بهشون بگم اگه میشه منو دعوا یا تنبیه نکنن ( چون واقعا از نظر اعتقادی فکر میکنم تقصیر از منه که اب از من خارج میشه) ولی خب جلوی پیشرفت خودم رو میگیرم از طرفی ایشون روششون سخت گیریه و اصلا من جرات نمیکنم اینو بهشون بگم و کمااینکه دوستای دیگم رو صد برابربیشترو سخت تر تنبیه میکنن ( تازه من همه تلاشمو میکنم که تنبیه نشم و درسم خیلی خوبه) . من نمیتونم که هیچوقت کتاب نخونم یا حتی فیلم های ایرانی رو هم سانسور کنم. اصلا بتونم هم توی شرایط این چنینی نمیتونم از زیر تنبیه در برم و تصمیم گرفتن بفهمم جریان این ماجرا چیه. به هر حال از یه مشاور مذهبی پرسیدم گفتن این آب نجس نیست و کار من گناه نیست اما میخوام از شما هم بپرسم که خیالم راحت شه و اصلا دلیل این مشکل من چیه؟ راهی داره خوب شم؟

خواهش میکنم کمکم کنید

حتی الان حین نوشتن اینا برای من این مشکل ایجاد شد

ببینید من روم نمیشه اینو به هیچ ادمی حتی هیچ روانشناسی حضوری بگم

خیلی مسخره است ولی وقتی مشاوره م میپرسه علت کم کاریت چی بوده هم من از لحن توبیخیش دوباره این مشکل برام ایجاد میشه.

من واقعا دارم اذیت میشم

گاهی دلم میخواد خودمو بکشم

ضمنا دختر هستم و ۲۲ ساله و کنکوری
دارای دیدگاه سپتامبر 17, 2022 توسط بی نام
ببخشید ولی نه تنها کلی بهت خندیدم بلکه دارم دیدگاهتو برام دوستامم میفرستم امیدوارم ازم نارحت نشی
3 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 11, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

این ها موضوعاتی می باشد که نیاز است تحت روان درمانی قرار گیرید و می تواند از سبک تربیتی شما نشعت بگیرد و طرحوارهایی که در شما شکل رفته است باعث می شود این تنبیه شدن برای شما ارضا شدن جنسی را به همراه بیاور و در این مورد نیاز است که شما به صورت حضوری به متخصص روان درمانی مراجعه کنید و تحت پروسه درمانی قرار گیرد.

در مورد مشاوره مذهبی می توانید با شماره ای که در آخر در اختیار شما قرار می دهم تماس بگیرید اما با توجه به اینکه این موضوع با اراده شما صورت نمی گیرد به نظر نمی رسد گناهی داشته باشد اما از نظر بعد روانی نیاز به بررسی دقیق دارد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
دارای دیدگاه اوت 11, 2019 توسط بی نام
ببینید من حتی یادم نمیاد پدر یا مادرم در بچگی منو کتک زده باشن
مشاورم هم تنبیهات خیلی معمولی دارن. دعواهاشون هم همینطور
ولی واقعا یادمه که از بچگی از دیدن این صحنه ها حس خوبی بهم دست نمی داد
و چند ساله که با مشکلی که مطرح کردم مواجه شدم
ممنونم از پاسخ گویی و لطفتون
من میتونم تحملش کنم چون واقعا نمیتونم به مشاور بگمش..این توانو در خودم نمیبینم
فقط مشکلم اینه که همش فکر میکنم دارم گناه میکنم و باید یه جوری جلوی این اتفاق رو بگیرم
دارای دیدگاه دسامبر 9, 2019 توسط ...
سلام من هم دقیقا همین جوریم واین که به این جور فیلم هام اعتیاد دارم
دارای دیدگاه سپتامبر 13, 2022 توسط مبینا
ویرایش شده سپتامبر 14, 2022
منم همینطوریم و گاهی بدون اینکه کار بدی کرده باشم هم دلم میخواد شریک جنسیم تنبیهم کنه
پاسخ داده شده سپتامبر 3, 2019 توسط =)
فعلا به هیچی بجز درست فکر نکن!!! سعی کن تا جایی که میتونی درست رو کامل بخونی تا از برنامه عقب نمونی و نیاز نباشه که ایشون باهات برخورد کنن...
امسال سال خوبی برای فکر کردن به این موضوعات نیست مگه اینکه بخوای ب روانشناس مراجعه کنی و رفعش کنی...( باور کن روانشناس خیلی خوبه و میفهمتت قبل اینکه قضاوتت کنه البته میدونم ک گفتنش خیلی سخته!!)
اگ هم تمایلی نداری بزار این یک سال بگذره بعد دنبالش رو بگیر...
خودت رو دوست داشته باش!❤ تقصیر تو ک نیست!
دارای دیدگاه اکتبر 9, 2020 توسط Owl
با سلام
شما این حس آت عریضی هستش بیخود نگران نشو خیلی ها هستن که این حس او دارن و روشون نمیشه مطرح کنن نگران نشو
پاسخ داده شده سپتامبر 14, 2022 توسط مبینا
سلام دوست عزیز
الان وارد سایت شدم و داشتم حرفاتو میخوندم به این نتیجه رسیدم که شاید توعم مثل من مازوخیسم جنسی داری نمی‌دونم چقدر راجبBDSMمیدونی ولی شاید گرایش بی دی اس ام داشته باشی البته بدون که این گرایش تا زمانیکه بهت آسیب نزنه بیماری تلقی نمیشه و نیاز به درمان نداره حتی میتونی ازش لذت ببری و اینکه خیس میشی خب طبیعیه چون از لحاظ جنسی تحریک شدی ولی نگران نباش چون نجس نیست و گناهی مرتکب نشدی کلا ترشحاتی که بخاطر دخول جنسی و یا بخاطر ارضاشدن نیست نجس نیستن و گناه هم نیستن
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,497 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 199 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
سوال شده ژوئیه 22, 2023 در قبل از ازدواج توسط ماه عاشق حرفه ای (2,660 امتیاز)
3 پاسخ 368 بازدید
...