مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

به پدربزرگم مشکوک شدم

435 بازدید
سوال شده اوت 15, 2019 در اعتیاد و درمان ها توسط ثمین
سلام. من یه دختر ۱۵ ساله هستم. ما یک هفته ای اومدیم خونه * پدربزرگ و مادر بزرگم  برای تعطیلات. این چند روز من به پدربزرگم مشکوک شدم. اولش دختر خالم اومد گفت که پدربزرگم توی زیر زمین درو قفل کرده و وقتی اون و خواهرم خواستن بیان تو گفته نه و نذاشته بیان. و گفت تو زیر زمین بوی دود میومد. من باور نکردم و گفتم باید خودم ببینم. صبر کردیم وقتی پدربزرگم از زیر زمین اومد بیرون ما یواشکی رفتیم تو یه نگاهی بندازیم. بوی دود غلیظ میومد. توی زیرزمین فندک بود و تو سطل آشغال پر کبریت نیم سوخته.
دو روز بعدش دوباره من و خواهرم متوجه شدیم که بابا بزرگم تو زیر زمینه و درو قفل کرده. دوباره صبر کردیم بیاد بیرون و وقتی رفتیم تو بازم بوی دود غلیظ میومد و جای فندک کاملا عوض شده بود. توی سطل آشغال چند تا کبریت نیم سوخته جدید و چند تا تیکه پلاستیک های مربعی بود که همشون یک اندازه بودن.
اینم بگم که پدربزرگم همیشه یه بوی بدی میده. من همیشه فکر میکردم این بو به خاطر محل کارشه که شیشه بریه . اما فهمیدم نه این به خاطر یه چیز دیگس که احتمالا ربطی به زیر زمین داره.
واقعا بابابزرگ من معتاده؟ مثل اینکه هر روز بعد از ظهر میره تو زیر زمین کولرو روشن میکنه یه کاری که نمیدونم چیه انجام میده بعد یه ساعت کولرو خاموش میکنه و میاد بیرون.
این بوی بدی که میگم تا یادم میاد با پدربزرگم بوده ولی اون کولر توی زیر زمینو هیچ وقت ندیدم. هیچ وقتم زیر زمین همچین بویی نمیداد. تا حالا هم ندیده بودم بابا بزرگم بره تو زیر زمین درو قفل کنه.
حالا باید چیکار کنم؟ من تاحالا دست بابابزرگم سیگار یا چیز دیگه ای ندیدم. رفتارشم اصلا غیر عادی نیست. ممکنه که همه بدونن الا ما نوه ها؟ یا اینکه بقیه ام چیزی نمیدونن؟ باید به مامانم موضوع رو بگم؟ آخه با چه رویی؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 15, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

 دقت کنید که کنجکاوی در سن شما قابل درک می باشد اما بهتر است سعی کنید که در اینگونه مسائل وارد نشوید پدربزرگ شما به اندازه کافی به رشد عقلی و سنی رسیده اند که بتوانند برای زندگی خودشان تصمیم گیری داشته باشند و اینگونه کنجکاوی ها ممکن است برای خود شما آسیب زا باشد و تمرکزتان را از موضوعات مهم دیگر زندگی دور کند .

بهتر است تصمیم گیری در این مورد را بر عهده خود پدربزگتان بگذارید.
دارای دیدگاه اوت 16, 2019 توسط ثمین
دیگه همه چی معلوم شد.
بابابزرگ من تریاک میکشه. منو باش که فک می کردم تو فامیلامون معتاد نداریم. اما بقل گوشم بود.
پاسخ داده شده فوریه 26, 2020 توسط مانی
به خلوت ایشان وارد نشوید چون هرکسی در مورد زندگی خود می تواند تصمیم گیری کند.
پاسخ داده شده سپتامبر 10, 2021 توسط بی نام
عزیزم اولا ک دیگه از پدربزرگ شما مسئله ترک و این چیزا گذشته،بچه نیست که...،دوما به اقتضای سنت به این کارا کار نداشته باش فعلا این مسائل خیلی خیلی برات زوده.همون درستو بخون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,464 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 257 بازدید
3 پاسخ 328 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط نازنین
1 پاسخ 176 بازدید
2 پاسخ 227 بازدید
2 پاسخ 159 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط آرتا
2 پاسخ 162 بازدید
سوال شده دسامبر 20, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط مهشاد
1 پاسخ 180 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط ناشناس
2 پاسخ 200 بازدید
سوال شده دسامبر 16, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط سحر
3 پاسخ 280 بازدید
2 پاسخ 311 بازدید
...